Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رئیس زاده در حاشیه سفر یک روزه به گیلان و بازدید از ساختمان نظام پزشکی صومعه سرا در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: رفع مشکلات جامعه پزشکی بویژه دستیاران که از حقوق کمی برخوردار هستند در دستور کار سازمان نظام پزشکی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رزیدنت ها سه تا چهار میلیون حقوق دریافت می کنند افزود: اگر حقوق آنها باتوجه به تورم بالاتر از خط فقر نشود در آینده نه چندان دور ظرفیت این قشر خالی می‌شود و کسی برای رزیدنتی ورود نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور در ادامه با اشاره به اینکه پزشکان مقطع رزیدنتی تمام وقت در بیمارستان ارائه خدمت می کنند افزود: تاکنون مسئله بیمه درمانی آنها حل شده است و سنوات خدمات بیمه ای آن ها نیز لحاظ می شود.

رئیس زاده به مشکلات جامعه پزشکی بویژه خطاهایی که برای آن حبس در نظرگرفته می شود اشاره کرد، افزود: در بحث کارشناسی پرونده قضایی باید تجمیع کنیم و با قوه قضاییه در حال رایزنی هستیم تا پزشکی قانونی و هیئت انتظامی نظام پزشکی در یکجا انجام گیرد.

همچنین رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور صبح امروز در سفر یک روزه به گیلان ابتدا از بیمارستان رازی شهر رشت بازدید کرد.

برچسب‌ها سازمان نظام پزشکی کشور صومعه سرا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی کشور صومعه سرا گیلان سازمان نظام پزشکی کشور صومعه سرا گیلان سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 6082406 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • پرونده فوت متخصص قلب طرحی به کجا رسید؟
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش