Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار وزیر خارجه در توئیتی نوشت: جنایاتی که هفته پیش در صفوف نمازگزاران قندوز رخ داد و این هفته در قندهار، اگر متوقف نشود افغانستان را به کام جنگ داخلی دیگری خواهد کشاند که هیچ برنده‌ای جز استعمارگران و مزدواران جنایتکارش نخواهد داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید رسول موسوی دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) در پی حمله تروریستی به مسجد فاطمیه (س) در قندهار افغانستان در توئیتی نوشت: چگونه می‌شود حکومت تشکیل داد، ولی به فکر امنیت مردم نبود؟

‏وی افزود: جنایاتی که هفته پیش در صفوف نمازگزاران قندوز رخ داد و این هفته در قندهار، اگر متوقف نشود افغانستان را به کام جنگ داخلی دیگری خواهد کشاند که هیچ برنده‌ای جز استعمارگران و مزدواران جنایتکارش نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در پی حمله تروریستی به مسجد فاطمیه (س) در قندهار افغانستان بیانیه‌ای صادر و این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرد.

شبکه اسکای نیوز گزارش داد که بر اثر وقوع انفجار در مراسم نماز جمعه در قندهار افغانستان ۶۲ شهید و ۶۸ نفر نیز مجروح شدند.

گفتنی است، هفته گذشته نیز وقوع انفجار شدید در مراسم نماز جمعه در مسجد شیعیان در ولایت قندوز افغانستان ۴۶ شهید و بیش از ۱۴۳ زخمی برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید رسول موسوی بحران افغانستان طالبان حادثه قندهار حمله تروریستی داعش افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان