Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله لبنان با محکوم کردن حمله تروریستی امروز داعش علیه مسجد شیعیان در افغانستان تاکید کرد، گرگ‌های دست پرورده آمریکا برای انتقام شکست آمریکا خانه‌ها و بندگان خدا را هدف می‌گیرند.

به گزارش مشرق، حزب الله با صدور بیانیه‌ای کشتار وحشیانه نمازگزاران شیعه در مسجدی در مرکز قندهار افغانستان توسط گروهک تروریستی داعش را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش المنار، در این بیانیه آمده است: ادامه جرایم داعش در کشتار مردم بی گناه و بی دفاع  و اقدام آن در انتخاب خانه‌های خدا و متلاشی کردن پیکر بندگان خدا تحرک گسترده و سریع امت اسلامی در مقابله با این افکار انحرافی را می‌طلبد و مقامات مسلمان افغانستان نیز برای پیگرد این قاتلان و مجازات عادلانه آنها مسئولیت ویژه‌ای دارد تا با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه مانع وقوع جرایمی تازه شود.

حزب الله با درخواست از مقامات افغانستانی برای حفاظت لازم از نمازگزاران گفت: نباید اجازه داد خانه‌های خدا و بندگان مستضعف آن هدف آسانی باشند که توسط گرگ‌های انسانی که آمریکا آنها را ساخته است، خورده شوند تا برای انتقام از شکست آمریکا پس از اشغال طولانی مدت این کشور خرابی و ویرانگی در این کشور به بار آورند.

در پایان، حزب الله ضمن ابراز تاسف برای خون‌های پاک ریخته شده از درگاه خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفای عاجل و برای مردم مومن افغانستان حفاظت از هر بدی مسئلت خواست.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان حزب الله لبنان افغانستان داعش انفجار تروریستی شیعیان گروهک تروریستی داعش حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این آیین که شب هنگام اجرا می‌شود جمع کثیری از بزرگان، جوانان و نوجوانان هر محله در مقابل خانه‌های مردم اجتماع کرده و اشعار محلی را باصدای بلند می‌خوانند.

«رمضون الله، الله رمضون» از جمله اشعار محلی است در آیین رمضان خوانی خوانده می‌شود.

مردم با خواندن اشعاری خاص به پیروی از امام علی (ع) و کمک به مستمندان و یتیمان در هنگام افطار به درب خانه‌های مردم می‌روند و اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی از جمله گندم، آرد، خرما، نان، پول نقد می‌کنند.

این کمک‌ها انتهای مراسم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان