Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:15:53 GMT

کتک خوردن پلیس از هواداران فوتبال + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۴۶۷۹

کتک خوردن پلیس از هواداران فوتبال + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حمله پلیس انگلستان به هواداران تیم ملی فوتبال مجارستان در جریان رقابت مقدماتی جام جهانی میان تیم‌های انگلستان و مجارستان سبب کتک خوردن تعدادی از نیروهای امنیتی و البته هواداران شد.

 

 

بیشتر بخوانید

عاقبت زورگویی کارفرما به کارگر + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتک کاری دعوای خونین درگیری خیابانی چاقو کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قرار می‌گیرد که پاکو خمز در تصمیم عجیب استعفای ناگهانی داد تا این تیم وارد بحران تازه ای شود.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان تبریز ضمن توافق دوطرفه با مدیران باشگاه تراکتور تبریز تصمیم به ترک فوتبال ایران گرفت تا محمد نصرتی هدایت این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم و همچنین جام حذفی بر عهده بگیرد.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصمیم خمز در خصوص جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی گفت: من فکر می‌کنم چیزی جز رفتار غیرحرفه‌ای از او سر نزده است. آقای خمز نتیجه‌های نامطلوبی در هفته‌های گذشته با تراکتور گرفت اما باز هم باشگاه و حتی هواداران از او حمایت کردند. گاهی اوقات قدرنشناسی آنها باعث می‌شود تا شما به حرفه‌ای نبودن آنها یقین پیدا کنید.

مربی فوتبال کشور درباره تأثیر این جدایی روی عملکرد تراکتور افزود: حیف است هواداران تراکتور تلخ‌ترین موضوعات را تجربه کنند. باید خدمت خانواده هوادار فقید این تیم که در جریان باخت مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز سکته مغزی کرد تسلیت بگویم. واقعا حق هیچ هواداری نیست چنین اتفاقی برایش رخ بدهد.

اسدی تاکید کرد: امیدوار هستم رفتار نامناسب خمز باعث تصمیم عجولانه باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید نشود. باید در ارامش و تعیین استراتژی جدید برای یک مربی دیگر تصمیم گیری شود. من نمی‌خواهم در کار مدیریت باشگاه دخالت کنم و می‌دانم برای تیم‌های خصوصی هزینه‌ها چقدر زیاد است اما امیدوار هستم از انتخاب‌های قبلی خود درس بگیرند و حاشیه‌ای جدید برای تیم خود نسازند.

پیشکسوت تراکتور تبریز در خصوص بازی‌های پیش روی تراکتور و شانس اندک قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: باید پذیرفت در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارند. تراکتور بعید است بتواند در زمان باقیمانده به صدر جدول برسد. این تیم در جام حذفی نیز حضور دارد و بهتر است تمرکز خود را روی بازی‌های حذفی بگذارد که مسیر کوتاه‌تری برای کسب جام است.

کد خبر 6081453 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است