Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:32:36 GMT

خرید خارجی تازه استقلال تست پزشکی را پاس کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۴۷۵۳

آرتور کوین یامگا بازیکن فرانسوی- کامرونی مد نظر فرهاد مجیدی که چهارشنبه شب به ایران رسید تا در تست های پزشکی شرکت کند، این تست ها را با موفقیت پشت سر گذاشت.

این بازیکن که پست تخصصی‌اش دفاع راست است سابقه بازی در تیم های کیه‌وو ایتالیا، پسکارای ایتالیا، آوس پرتغال ، وایله دانمارک و ... را در کارنامه دارد، یکی از بازیکنان خارجی است که فرهاد مجیدی از حضورشان در استقلال حرف زده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیروز تست های پزشکی را انجام داد و با موفقیت آن را پشت سر گذاشت تا مشکل خاصی برای عقد قرارداد نداشته باشد. یامگا به زودی با امضای قراردادش رسما به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه می‌شود و در تمرینات آبی ها حضور پیدا می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین کوین یامگا استقلال تست پزشکی نقل و انتقالات بازیکنان خارجی ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کار‌های درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی