Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه پرسپولیس و هوادارانش ۲۴ ساعت پر استرس را سپری کردند و تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بدون تمرکز لازم راهی عربستان شد.

پس از لغو پرواز کاروان تیم پرسپولیس به عربستان و انتقاد قرمزها مبنی بر عدم حمایت و پیگیری‌ها با موضع گیری فدراسیون فوتبال و مصاحبه های پی در پی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و مدیر روابط بین الملل آن روبرو شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در بخشی از صحبت های این مدیران اعلام شد که کم کاری از سوی باشگاه پرسپولیس بوده است.

حالا گفته می شود مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند به این موضع گیری ها پاسخ دهند. باشگاه پرسپولیس در اولین بیانیه خود پس از لغو سفر به عربستان اعلام کرد: در این شرایط انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال ایران از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اتفاقات رقم خورده را پیگیری کند.

 اما پس از این بیانیه هم فدراسیون فوتبال و در راس آن مدیر روابط عمومی با حضور در تمامی شبکه های رادیو و تلویزیون به نوعی از فدراسیون فوتبال و بخش روابط بین الملل دفاع کرده و باشگاه پرسپولیس را مقصر کم کاری اعلام کرد تا انتقادات زیادی از سوی هواداران این باشگاه علیه مدیران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی شکل بگیرد.

اما باشگاه پرسپولیس در خبر دیگری که از طریق یکی از پلتفرم های خود منتشر کرد اعلام کرد: پاسخ مصاحبه ها علیه باشگاه و خبرسازی ها را بعد از بازی مقابل الهلال خواهیم  داد.

باشگاه در بخش دیگری از این بیانیه اعلام کرد: طی ساعات گذشته، برخی اقدام به خبرسازی و انجام مصاحبه علیه باشگاه پرسپولیس کردند که به زودی و پس از دیدارهای حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، پاسخ کاملی به این افراد داده می‌شود.

به نظر می رسد مخاطب باشگاه پرسپولیس مدیران فدراسیون فوتبال باشند که روز چهارشنبه مصاحبه های زیادی را پس از لغو پرواز قرمزها به عربستان انجام دادند و حتی از عربستانی‌ها دفاع کردند.

باید منتظر ماند و دید آیا قرمزها پس از بازی مقابل الهلال پاسخی به صحبت های مدیران فدراسیون فوتبال طبق وعده داده شده خواهند داد یا نه.

از زمان روی کار آمدن فدراسیون عزیزی خادم، مدیران پرسپولیس چند بار با مدیران فدراسیون فوتبال دچار چالش های جدی شدند که آخرین آن به سفر پرسپولیس به عربستان برمی گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران الهلال عربستان پرسپولیس فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر چند رای سنگین صادر کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.

از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898846

دیگر خبرها

  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض