Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های وزارت دفاع روسیه، سامانه پدافندی اس-۵۰۰ را «سلاحی آتشین» علیه جنگنده‌های پنهان‌کار آمریکا توصیف کرده‌اند.

شرکت «آلماز-آنتی» که سازنده این سامانه پدافندی است آن را «ضربه‌ای به حیثیت آمریکا» می‌داند. گزارش‌ها حاکی است صنایع دفاعی روسیه از برنامه‌هایش برای مستقر کردن نخستین مجموعه این سامانه‌های پدافند هوایی رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در وزارت دفاع روسیه به خبرگزاری «تاس» گفت: «نخستین واحدهای سامانه پدافند موشکی اس-۵۰۰ در یگانی که مأموریت حراست و دفاع از حریم هوایی پایتخت کشور را بر عهده دارند به کار گرفته شده‌اند.»

منبع مورد استناد تاس به هیچ چارچوب زمانی برای عملیاتی شدن این سامانه اشاره نکرده و درباره اینکه کدام یگان نظامی مسئولیت تحویل این سامانه‌ها در مسکو را به عهده خواهد گرفت نیز توضیح نداده است.

این منبع اضافه کرده که دومین مجموعه سامانه‌های اس-۵۰۰ که به صورت سریالی تولید شده‌اند در نیمه اول سال ۲۰۲۲ تحویل نیروهای موشکی روسیه خواهند شد.

خبرگزاری «گازت» روسیه هم اضافه کرده که اس-۵۰۰ در کنار سامانه‌های موشک زمین به هوای پنتسیر به کار گرفته خواهد شد.

در حال تکمیل...

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه آمریکا اس ۵۰۰ اس ۵۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین نمایش های هوایی جنگنده ها (فیلم) نحوه ساخت موتور فوق پیشرفته جنگنده اف 35 (فیلم) تیک‌آف سوخو ۵۷ در کولاک و فرودگاه یخ‌ زده (فیلم)

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)