Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@16:01:20 GMT

کوین یامگا به استقلال پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۴۹۲۴

کوین یامگا به استقلال پیوست

بازیکن فرانسوی به عنوان خرید جدید تیم استقلال تهران معرفی شده است.

به گزارش ایلنا، کوین یامگا، بازیکن سابق تیم وایله کلوب دانمارک به عنوان خرید جدید تیم استقلال تهران معرفی شده است.

باشگاه استقلال با تایید خرید این بازیکن فرانسوی نوشت: «کوین یامگا پس از موفقیت در تست‌ پزشکی، امروز عصر با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

یامگا پس از فسخ قرارداد با وایله کلوب چهارشنبه شب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شد و پنج شنبه در ایفمارک حضور پیدا کرد تا آزمایشات پزشکی پیش از امضای قرارداد رسمی با تیم را سپری کند.

مدافع ۲۵ ساله فرانسوی که به عنوان جدیدترین بازیکن خارجی تیم استقلال معرفی شده سابقه حضور در تیم‌های کیه‌وو ایتالیا، روبر سیه‌نا ایتالیا، آرتزو ایتالیا، کارپی ایتالیا، پسکارا ایتالیا، لابریسون فرانسه، دسپورتیوو آوس پرتغال و وایله دانمارک را در کارنامه دارد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال تهران استقلال استقلال تهران کوین یامگا نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سونی پیکچرز فیلم جدید دارن آرنوفسکی را که یک فیلم جنایی با عنوان «گرفتن دزدی» است با بازی آستین باتلر در نقش اصلی می‌سازد.

این فیلم درباره هنک تامپسون، بازیکن سوخته سابق بیسبال است که ناخواسته درگیر یک مبارزه وحشیانه برای بقا در دنیای جنایتکاران نیویورک در دهه ۱۹۹۰ می‌شود. عنوان فیلم (Caught Stealing) هم اصطلاحی از دنیای بسکتبال است و به تلاشی گفته می‌شود که وقتی یک بازیکن سعی دارد تا توپ را بدزدد توسط دیگر بازیکن‌ها انجام می‌شود تا وی را از میدان به در کنند.

آرونوفسکی که کارگردان نامزد اسکار و سازنده فیلم‌هایی چون «نهنگ»، «مرثیه‌ای برای یک رویا» و «قوی سیاه» است، گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که با دوستان قدیمی‌ام در سونی پیکچرز همکاری می‌کنم تا ترن هوایی آکنده از آدرنالین چارلی را تصویر کنم.

چارلی هیوستون فیلمنامه را با اقتباس از کتابی به همین نام از خودش، خواهد نوشت.

سانفورد پانیچ، رییس گروه موشن پیکچرز سونی که از آرونوفسکی به عنوان یکی از درخشان‌ترین داستان‌نویسان سمعی و بصری جهان یاد کرد، افزود: اقتباس از کتاب فوق‌العاده چارلی هیوستون با بازی آستین باتلر، فرصتی هیجان‌انگیز بود که نمی‌شد از آن گذشت.

باتلر که نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم «الویس» باز لورمن کسب کرد، در فیلم علمی تخیلی «تلماسه: بخش دوم» دنی ویلنوو هم بازی کرده است. وی قرار است در «دوچرخه سواران» جف نیکولز و فیلم اقتباسی سونی از «شهر در آتش» هم ایفای نقش کند.

آرونوفسکی سال ۲۰۱۰ با درام روانشناسانه «قوی سیاه» با اقبال منتقدان و تحسین گسترده مواجه شد و ناتالی پورتمن برای بازی در این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد. آرونوفسکی برای ساخت این فیلم نامزدی کارگردانی گلدن گلوب را کسب کرد و جایزه انجمن کارگردانان آمریکا را به دست آورد. وی سال ۲۰۱۴ فیلم «نوح» را ساخت و آخرین فیلم وی که اکران شد «نهنگ» محصول سال ۲۰۲۲ بود.

کد خبر 6064027

دیگر خبرها

  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • گفتگو با خاص ترین بازیکن ایرانی ساکن ایتالیا