Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رحمدل بامری شامگاه جمعه در جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه‌های سواحل مکران با حضور بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در فرمانداری چابهار اظهار داشت: جلسه امروز یک جلسه اجرایی و کاری برای پیگیری مصوبات و پروژه‌های توسعه سواحل مکران است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن سند توسعه سواحل مکران باید زیرساخت‌های آن نیز فراهم شود و برخی کمبودها در این سند دیده می‌شود که لازم است به سند توسعه سواحل مکران اضافه شوند چون به مسائل امنیتی و نیروهای نظامی و امنیتی اشاره‌ای نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چابهار بر استقرار دانشگاه علوم پزشکی، ادارات کل مهم در شهرستان چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی ایران تاکید کرد و گفت: توجه به حوزه سلامت می‌تواند بخشی از مشکلات را مرتفع و باعث ساخت و تکمیل پروژهای بیمارستانی در منطقه شود که امنیت سلامت مردم و سرمایه‌گذاران را در پی خواهد داشت.

وی افزود: مواد و کالاهای اساسی در بندر چابهار تخلیه می‌شوند و برای فرآوری به شهرستان‌های دیگر منتقل می‌شوند که این امر هزینه‌های زیادی را به دنبال دارد، لذا با راه‌اندازی کارخانه‌ها و جذب سرمایه‌گذاران در این منطقه می‌توان شاهد پیشرفت سواحل مکران بود.

بامری گفت: آزادسازی سواحل حق مردم است که بر اساس قوانینی که تعریف شده است باید اجرایی شود هر چند که در این شهر حق مردم از دریا کم است و بیش از ۵۰ سال ساحل دریاکوچک در محدوده گمرک تا شیلات توسط ادارات و دانشگاه دریانوردی حصارکشی شده بود که در سال گذشته آزادسازی شد.

لازم به ذکر است بابک "دین پرست" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور در روز دوم سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با همراهی "معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری" و فرمانداران چهار شهرستان حاشیه سواحل مکُران در سیستان و بلوچستان از پروژه‌های بیمارستان ۶۴ تختخوابی نیروی دریایی کنارک، طرح مسکن ملی شهر جدید تیس، پتروشیمی چابهار، اسکله صیادی پسابندر و شهرک صنعتی شرکت صنایع غذایی سیمای چابهار بازدید کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت کشور چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت کشور چابهار سیستان و بلوچستان وزارت کشور چابهار سواحل مکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق

مردم مازندران در اجتماعی پرشور در سواحل مازندران ضمن حمایت ‌از عملیات وعده صادق، از نیروهای مسلح برای موشک‌باران اسرائیل تشکر و قدردانی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مردم مازندران در سواحل رامسر، عباس‌آباد، تنکابن، نکا، بهشهر، ساری  و شهرهای ساحلی دیگر در 14 نقطه از سواحل دریای خزر حاضر شدند و با تشکیل زنجیره انسانی از عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی  توسط سپاه صف شکن و اجرای طرح حجاب و عفاف نشان دادند.

کوچک و بزرگ، زن و مرد با حضور خانوادگی و در دسته جات دانش آموزی حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

به گزارش تسنیم از شهرهای ساحلی مازندران قشر‌های مختلف مردم استان مازندران اعم از روحانی، دانش آموز و دانشجو با در دست داشتن پرچم ایران دست در دست یکدیگر زنجیره انسانی اتحاد و همدلی تشکیل دادند تا با وحدت همبستگی خود را با آرمان رهبر معظم انقلاب نشان دهند.

اقشار مردم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشتند: امروز شاهد عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم و اعتبار و اقتدار ملت ایران در جهان به اثبات رسید.

مردم اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا اعلام کردند و با بیان اینکه در مسیر آزادی تا پای جان ررای وطن ایستاده‌ایم بار دیگر بر حمایت از توان موشکی ایران و همچنین اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه تاکید کردند.

برخی از دانشجویان با بیان اینکه جوانان نخبه توانستند توان موشکی و پهپادی کشور را افزایش دهند خواهان نمایش اقتدار ایران شدند.

مردم مازندران با بیان اینکه عملیات وعده صادق عملیاتی  بازدارنده  در برابر هجوم بوده است گفتند: اسرائیل باید تنبیه می‌شد و بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار دادیم.

عده‌ای دیگر از جوانان در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کردند عملیات وعده صادق  فناوری موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی را به رخ کشید و امروز نگاه مردم جهان و منطقه و گروه‌‌های مقاومت  به این دستاوردهای عظیم است.

دانشجویان نیز تصریح کردند امروز در نقاط مختلف ساحلی مازندران مردم جمع شدند تا حمایت خود را  اقتدار ایران نشان دهند.

بخشی از گزارش تسنیم را از سواحل مازندران ببینید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها ‌در حمایت از عملیات وعده صادق
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور