Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الهلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*قبل از هر چیز باید از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون عربستان تشکر کنیم زیرا استقبال گرم و میزبانی خوبی از ما داشتند. بین کشور ما و عربستان اشتراکات دینی زیادی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و سبب ارتباطات بهتری بین دو ملت و دولت شویم. امیدوارم بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین دو کشور برقرار شود‌.

*بازی بسیار حساسی پیش رو داریم که می‌تواند به عنوان یک دیدار بزرگ برای ما و هوادارانمان پیام آور شادی باشد‌. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و فردا شاهد دیدار با کیفیت و از لحاظ فوتبالی خوبی خواهیم بود. اطمینان دارم دیدار پرسپولیس و الهلال یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است‌.

*خیلی خوب بود در فینال به مصاف هم می‌رفتیم اما به خاطر قرعه در این مرحله با هم بازی ‌‌می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. کاری که باید برای دیدار فردا انجام بدهیم، این است که باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود سختی‌ها و مشکلات این تیم در روزهای سخت نشان داده‌ایم بازیکنان بزرگی داریم و در این مواقع تصمیم‌گیری‌های خوبی داریم.

*امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به حضور هواداران و میزبانی الهلال بازی سختی است‌. برای کسب نتیجه خوب باید تمرکز کافی داشته باشیم. در مجموع امیدوارم از طرف هر دو تیم دیدار خوب و لذت بخشی شاهد باشیم.

*مشکلاتی درباره بازی نکردن داریم زیرا لیگ ما هنوز شروع نشده و در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. برای دیدار قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم اما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. سه دیدار دوستانه انجام دادیم. البته با توجه به اینکه فیفا دی بود چند بازیکن خود را در اختیار نداشته و بدون حضور ملی‌پوشان بازی تدارکاتی و تمرینات را انجام دادیم.

*از این بابت AFC می‌توانست برنامه ریزی بهتری داشته باشد تا باشگاه‌ها با آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی بهتری وارد مسابقات شوند اما فشردگی رقابت‌ها قطعا روی کیفیت تیم ما و آنها تاثیر می‌گذارد. با وجود این مشکلات، سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. چیزی که در دیدار فردا مهم است، حفظ تمرکز و نگه داشتن خودمان در ریتم بازی است.

*بازگشت مصدومان الهلال؟ این تیم پرمهره است و هرکس مصدوم شود، جایگزین خوبی برایش وجود دارد‌. اطمینان دارم فردا کامل خواهد بود؛ هرچند ممکن است دو بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد. اطلاعات دقیقی ندارم اما می‌دانم جایگزین ها و بازیکنان خارجی خوبی دارند و فردا با تیم کامل الهلال بازی می‌کنیم.

*اگر بخواهیم به این فکر کنیم که چند نفر مصدوم بازگشتند و اکنون چند نفر مصدوم هستند، دچار مشکل می‌شویم. به این موضوع فکر می‌کنیم که الهلال فردا با تیم کامل وارد زمین می‌شود. به این موضوع هم فکر می‌کنم الهلال یک مربی باهوش به نام ژاردیم دارد که مربی بزرگی است و در این وضعیت زیاد کار کرده است. وی می‌تواند از وضعیت ایجاد شده بهترین استفاده را ببرد و قطعا تجربه ژاردیم کمک می‌کند الهلال به بهترین شرایط خود برسد. بیشتر بخوانید: رونمایی AFC از پوستر دیدار پرسپولیس و الهلال

انتهای پیام/

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏