Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۶۱۷۶۴ نفر خبر داد

به گزارش برناازایلام ؛دکتر کریمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۵۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۱۰۳ نفر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت:موارد فوتی مربوط به شهرستانهای ایلام و مهران می باشد.

 

        

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۲۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری یزد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به افزایش حجم مسافران نوروزی در مقایسه با سال گذشته گفت: مجموع اسکان مسافران در اقامتگاه رسمی و غیررسمی استان یزد تا شب گذشته به ۳۰۹ هزار و ۵۲۰ نفر رسیده است.

سیدمحمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: مجموع آمار اسکان مسافران در استان یزد از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا پایان روز هفتم فروردین به ۳۰۹ هزار و ۵۲۰ نفر رسید که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل یک درصد رشد داشته است.

وی افزود: مجموع آمار اسکان مسافران در واحدهای اقامتی رسمی ۵۶ هزار و ۵۶۰ نفر، مجموع آمار اسکان در مدارس تعداد ۹۳ هزار و ۹۶۰ نفر و مجموع آمار اسکان در پارک‌ها و بوستان‌های شهرداری ۶۶ هزار و ۵۰۰ نفر بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: مجموع آمار اسکان در مراکز دارای مجوز مهمانسراهای ادارات و سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌های دانشجویی تعداد ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر، مجموع آمار اسکان در مراکز دارای مجوز نیز ۶۲ هزار نفر است.

رستگاری گفت: مجموع آمار تردد ورودی به استان در این بازه زمانی تعداد ۵۹۸ هزار و ۳۶۸ دستگاه بوده است که شش درصد افزایش تردد ورودی را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد بیان کرد: مجموع آمار ترددهای خروجی استان هم تعداد ۵۷۵ هزار و ۹۷۷ دستگاه است که کاهش دو درصدی خروجی‌های را نشان می‌دهد.

وی مجموع مسافرت‌های ورودی به استان را در این بازه زمانی تعداد ۱۲ هزار و ۵۹۳ نفر و در مجموع مسافر خروجی را تعداد ۱۱ هزار و ۱۶۱ نفر عنوان کرد.

رستگاری مجموع مسافرانی را که از طریق هواپیما به استان وارد شدند، ۸۵۸۲ نفر و مجموع مسافران خارج شده از طریق پرواز را ۹۴۳۱ نفر اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: مجموع آمار بازدید از بناهای شاخص نیز در این بازه زمانی، تعداد ۲۲۰ هزار و ۵۱۶ نفر بوده است.

کد خبر 739890

دیگر خبرها

  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بازدید ۲۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری یزد
  • اسکان مسافران نوروزی در ایلام افزایش یافت
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید