Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با عبور اکثر نقاط کشور از قله خیز پنجم و نزولی شدن روند بستری، اکثر نقاط کشور از وضعیت قرمز خارج شدند، ولی همچنان رعایت دستورالعمل بهداشتی، حتی برای افرادی که واکسن زده‌اند، ضروری است.

هم اکنون شهرستان‌های اشنویه، بوکان، پیرانشهر، سردشت (آذربایجان غربی)، استهبان (فارس)، سنندج (کردستان)، پاوه، جوانرود، سرپل ذهاب (کرمانشاه) در وضعیت قرمز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین آمار‌ها 

۹ شهرستان قرمز

۱۰۶ شهرستان نارنجی

۲۲۸ شهرستان زرد

۱۰۵ شهرستان آبی

جدول رنگ بندی رسمی کشور

بیشتر بخوانید

جدول رنگ بندی شهرهای کشور اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی خوزستان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه

تین نیوز

محمد سبزه زاری امروز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در جمع رسانه ها اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در مناطق شمالی و شرقی (بویژه ارتفاعات) سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه ای، ریزش تگرگ در برخی مناطق خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا از خوزستان، سبزه زاری افزود: در دیگر مناطق استان بارش ها به صورت پراکنده و نقطه ای خواهند بود، تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و روز دوشنبه روند افزایش ۴ تا ۶ درجه ای دما در سطح استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه (بویژه روز سه شنبه) سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تأثیر قرار می دهد و سبب رگبار شدید باران و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا شدید در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و کاهش محسوس دما در سطح استان خواهد شد.

سبزه زاری تصریح کرد: بیشترین حجم بارش ها طی روز سه شنبه و در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد بود و احتمال آب گرفتگی معابر در اغلب نقاط استان و طغیان مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد. شمال خلیج فارس روزهای دوشنبه و سه شنبه مواج و طی روز سه شنبه همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۰.۷ و دزپارت (دهدز) با ۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۲۹.۸ و حداقل به ۱۵.۸ درجه سانتیگراد رسیده است.

هشدار قرمز هواشناسی خوزستان

پیرو هشدار سطح نارنجی شماره ۵۰ مورخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲، سامانه بارشی سبب رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش بادهای متوسط تا شدید از اواخر دوشنبه تا اواخر سه شنبه در مناطق شمالی، شرقی، شمال شرقی، غربی، مرکزی و بخش هایی از جنوب و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان و سیلاب و آب رفتگی مناطق شهری خواهد شد هواشناسی خوزستان هشدار قرمز صادر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در اکثر مناطق کشور
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ناکامی تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال 
  • دورتموند برد و به رده چهارم برگشت
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • هشدار قرمز هواشناسی خوزستان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه
  • هشدار قرمز هواشناسی خوزستان برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه
  • هوای یک ‌شهر خوزستان «قرمز»، یک شهر «سبز»
  • هوای هندیجان در وضعیت قرمز قرار گرفت
  • هوای اصفهان همچنان ناسالم است