Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@08:25:18 GMT

مدافع حق و حقوق کارگران سبلان پارچه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۰۱۴

مدافع حق و حقوق کارگران سبلان پارچه هستیم

استاندار اردبیل با تاکید براینکه مدافع حق و حقوق کارگران سبلان پارچه هستیم، گفت: این مجموعه باید در مسیر تولید قرار گیرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، سید حامد عاملی در خصوص وضعیت سبلان پارچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحد تولیدی با حضور و دستور آیت الله رئیسی به سرمایه‌گذار کارخانه تحویل شد تا افزایش تولید و اشتغال‌زایی در این مجموعه عظیم اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما به گفته برخی از کارگران، افزایش جذب کارگر بدون افزایش تولید انجام شده که همین امر نیز مشکلاتی را پیش روی این واحد تولیدی قرار داده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: این مساله برخلاف هدف این واحد تولیدی است که مجموعه نهادهای امنیتی قطعا نسبت به این موضوع اشرافیت کامل دارند.

عاملی گفت: ما مدافع کارگران این واحد تولیدی هستیم و هشدارهای لازم نیز به این مجموعه داده خواهد شد و قطعا این مجموعه در مسیر تولید قرار خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان یزدانی مدیر واحد تولید نوشیدنی‌ها بر اساس گیاهان دارویی و قهوه‌ها گفت :در این واحد برای ۱۷ نفر اشتغال زایی شده و  بر پایه گیاهان دارویی استان  نوع محصول تولید می‌ شود و میزان تولید ۴۲۰ هزار کیلو در سال است. 
در استان کرمان بیش از ۲۰۰۰ واحد کوچک و متوسط با ۳۵ هزار نفر اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت دارند.
به گفته میجانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تفاهمنامه ای با یکی از بانک‌های عامل استان منعقد شده تا از محل منابع شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک قریب به ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تزریق می‌شود.
واحد تولید انواع شیرینی هم با ۴۸ نفر اشتغال افتتاح شد.
یکی از برکات حمایت از واحدهای تولیدی کوچک در استان ارتقای رتبه فضای کسب و کار است.
حسن زاده معاون امور اقتصادی استاندار کرمان هم گفت با توجه به برنامه دولت که توسعه پایدار و متوازن است از ابتدای دولت در استان از ۴۵ ناحیه و شهرک صنعتی امروز و در پایان سال ۱۴۰۲ به ۴۹ واحد رسیده ایم که حدود ۲۰۰۰ شغل هم ایجاد شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • اشتغال‌زایی در اشجع‌باتری اردبیل از ۱۰۰۰ نفر فراتر رفت
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد
  • ارز آوری ۳۰ هزار دلاری تولید در‌های ضد سرقت در سلماس
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • هیچ واحد تولیدی در رکود نیست/ فضای همسویی در حمایت از تولید
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان
  • تجلیل از ۹۴ واحد تولیدی و صنفی کهگیلویه و بویراحمد