Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:00:17 GMT

8 واحد آموزشی در شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۰۳۳

8 واحد آموزشی در شهرستان سلسله به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، غفوری نژاد مدیرکل نوسازی مدارس لرستان امروز جمعه در مراسم افتتاح فضاهای آموزشی شهرستان سلسله ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت امام حسن عسکری (ع) و همچنین بزرگداشت ۶۳۰۰ شهید گلگون کفن لرستانی اظهار داشت: از برکات وجود مبارک شهدا همین بس که امروز شاهد افتتاح هشت واحد آموزشی مزین به نام این عزیزان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته عمران کنگره ۶۳۰۰ شهید استان لرستان مزین کردن مدارس به نام شهدا است که این اداره کل در این امر توفیقات خوبی را کسب کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان تصریح کرد: در نیمه نخست سالجاری، علی رغم همه تنگناهای اقتصادی، هفت واحد آموزشی در قالب ۲۱ کلاس درس در شهرستان سلسله احداث و به سرانه آموزشی افزوده شده است.

غفوری نژاد در خصوص هنرستان اتومکانیک الشتر گفت: عملیات اجرایی این واحد آموزشی در دهه هشتاد آغاز شد که به دلیل نبود اعتبار کافی کار ساخت آن به درازا کشید ولی با مشارکت بنیاد برکت و تزریق اعتبار امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی با اشاره به رونمایی از کتاب «خلق سلیمانی»، آن را ماحصل عشق و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مجاهدت در بین کارکنان نوسازی مدارس دانست و عنوان کرد: نوسازی مدارس در بحث تعمیق این فرهنگ والا در بین آحاد مردم، پیش قدم است و دلیل آن تدوین این کتاب ارزشمند توسط نوسازی مدارس و حجت الاسلام و المسلمین تیموری است.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز به بیان مشکلات زیرساختی آموزش و پرورش شهرستان الشتر پرداخت و اظهار داشت: ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور با سفرهایی که به استان لرستان داشتند، به طور کامل در جریان کاستی‌های لرستان و شهرستان الشتر در بحث سازه‌های آموزشی هستند و امیدواریم برای حل این معضلات اقدام عاجل صورت دهند.

رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه سازی لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۴ مدرسه در قالب ۲۳۸ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز افتتاح و به سرانه آموزشی استان افزوده شده است.

بنابر این گزارش، در این مراسم ضمن رونمایی از کتاب «خلق سلیمانی» از خانواده‌های شهدای فرهنگی شهرستان سلسله و عوامل اجرایی ساخت فضاهای آموزشی این شهرستان با اهدا لوح، تقدیر شد.

کد خبر 5328339

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل نوسازی مدارس لرستان سلسله فضای آموزشی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام شهرستان سلسله نوسازی مدارس واحد آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه  در اجرای نوسازی واحدهای مسکونی و بافت های فرسوده از تمامی ظرفیت های مردمی  استفاده خواهیم کرد گفت:  طی چند ماه گذشته با استفاده از مشارکت های مردمی توانسته ایم ۲۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده است که بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

آیینی  اظهار کرد:  امسال شرکت بازآفرینی شهری ایران، نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم فرآیند ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن  فرسوده را آغاز خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد