Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه دیدار تیم‌های الهلال و پرسپولیس در خاک عربستان بسیاری از پیشکسوتان تیم پرسپولیس بر این باورند اتفاقات رخ داده در ارتباط با اعزام تیم پرسپولیس به عربستان تا حدی روی تیم پرسپولیس تاثیر منفی خواهد داشت. امیرحسین فشنگچی بازیکن فصول دهم تا دوازدهم پرسپولیس در لیگ برتر در گفتگویی درباره شرایط بازی پرسپولیس و الهلال حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

در جریان اتفاقات رخ داده پیش از اعزام تیم پرسپولیس قرار گرفتید؟

امیرحسین فشنگچی گفت:

همیشه عربستانی ها از این قبیل کارها در رابطه با تیم‌های ایرانی انجام می دهند. البته گفته شد که این اشکال از طرف ما بوده ولی من معتقدم در نهایت آنها می‌توانستند کاری کنند که پرسپولیس به موقع به آنجا برسد ولی نخواستند این اتفاق انجام شود. بعد هم دیدیم که چطور در فرودگاهشان به بچه های تیم ما گل می دادند که مثلاً ما تقصیری نداریم ولی جنگ روانی کار همیشگی عربستانی هاست.

شرایط بازی در ریاض را چطور پیش بینی می کنید؟

امیرحسین فشنگچی گفت:

به هر حال آنها در حضور تماشاگران خودشان بازی می‌کنند و پرسپولیس مهمانی است که هیچ تماشاگری در این بازی ندارد. متاسفانه ما فوتبالمان به خاطر یکسری مسائل هر روز باید لطمه ببیند. دیدیم که در بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی با اینکه میزبان بودیم تماشاگر نداشتیم. از طرفی کمک داور ویدیویی هم در استادیوم نداشتیم که اگر بود چه بسا خطای صورت گرفته روی مهدی طارمی پنالتی اعلام می شد و الان کلاً نتیجه تغییر می کرد. به طور کلی ما از آسیا عقبیم. شاید از نظر فوتبالی جایگاه خوبی داشته باشیم ولی از نظر تجهیزات فوتبالی عقبیم. همین مسائل باعث می شود کار برای تیم‌های باشگاهیمان هم سخت شود.

شما سابقه بازی مقابل الهلال در تیم پرسپولیس را دارید. احتمالا بازی الهلال را چند وقت پیش مقابل استقلال دیده اید. فکر می کنید آنها با بازیکنان گرانقیمتشان توان شکست دادن پرسپولیس را دارند؟

امیرحسین فشنگچی گفت:

آنها بازیکنان چند میلیون دلاری خریده اند که البته این بیشتر به خاطر علاقه شان به پول خرج کردن است. دوست دارند بازیکنان اسم و رسم دار بگیرند و پولشان را پای بازیکنان بزرگ و گرانقیمت بریزند اما دیدیم که جلوی استقلال هم تیمی دست و پا بسته بودند. فقط نفرات جلوی آنها خطرناک هستند که اگر خط دفاع پرسپولیس بتواند آنها را مهار کند فشار آوردن روی خط دفاع الهلال باعث باز شدن دروازه‌شان خواهد شد. آنها در فاز دفاعی خوب نیستند. استقلال مقابل الهلال چند موقعیت خوب داشت.

شرایط پرسپولیس در فصل جدید با نفراتی که جذب کرده و از دست داده چطور است؟

امیرحسین فشنگچی گفت:

پرسپولیس تقریباً در همه خطوط بهترین نفراتش را از دست داد. حسین، احمد و شهریار در هر سه خط بهترین نفرات پرسپولیس بودند. البته یحیی توانست با جذب بازیکنان نسبتا خوب تا حدودی جای خالی آنها را ترمیم کند. الان می‌توان گفت که پرسپولیس در همه خطوط دو بازیکن تقریباً هم‌تراز دارد. امیدوارم رضا اسدی، حامد پاکدل و بقیه کسانی که به پرسپولیس آمدند مثل عیسی آل کثیر که در اولین حضورش در پرسپولیس توانست در لیگ قهرمانان بدرخشد آنها هم با درخشش در آسیا ورودشان به جمع پرسپولیسی ها را جشن بگیرند.

نتیجه مورد انتظار شما چیست؟

امیرحسین فشنگچی گفت:

دوست دارم پرسپولیس بازی را ببرد اما فکر می‌کنم اگر پرسپولیس بتواند در نیمه اول مساوی به رختکن برود قطعاً در نیمه دوم می تواند به گل برسد چون به هر حال آنها در زمین خودشان مقابل تماشاگرانشان اگر نتوانند در نیمه اول گل بزنند تحت فشار قرار می‌گیرند و این فشار باعث می‌شود جلو بیایند و فاصله بین خط دفاع و هافبک کم می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس امیرحسین فشنگچی امیرحسین فشنگچی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد

به گزارش همشهری آنلاین روبرو نیوز مهدی عبدی که در تابستان گذشته با نظر گل‌محمدی از جمع سرخپوشان جدا و به صورت قرضی راهی تراکتور شد چون تحت قرارداد پرسپولیس است، تمایل دارد به این تیم برگردد. البته تبریزی‌ها هم خواستار خرید دائمی او هستند و این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس تمایلی برای حفظ این بازیکن نداشته باشد. ناگفته نماند عبدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا این باشگاه اگر می‌خواهد او را باز هم به تیمی قرض دهد باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه تصمیم به فروش او بگیرد. ناگفته نماند انتقال قرضی عبدی به تراکتور از نظر مالی خیلی به سود او تمام شد. درمورد عبدی باید گفت اوسمار هم خیلی روی او نظر مساعد ندارد و این مساله کار او را برای بازگشت به پرسپولیس سخت می‌کند.

علیپور مشتاق بازگشت
علی علیپور بعد از سپری کردن 4 فصل نه‌چندان خوب در فوتبال پرتغال به نوعی ناچار به بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. از این جهت که او پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه ژیل‌ویسنته برای تمدید دریافت نکرده و پیشنهاد خارجی دیگری هم ندارد. البته او فصل پیش و نیم‌فصل هم مورد توجه تراکتور قرار داشت اما تاکیدش این بود که در صورت بازگشت به ایران دوست دارد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد. علیپور برخلاف عبدی بازیکنی دونده و سختکوش است و از این جهت بعید است اوسمار تمایلی برای جذب او نداشته باشد؛ هرچند این مربی برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی بلندقامت است اما مدیران باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت علیپور به تیم‌شان هستند. البته با اتمام این فصل غیر از بازیکنان اشاره‌شده باز هم هستند نفراتی که دوست داشته باشند برای پرسپولیس بازی کرده یا به این تیم برگردند؛ اتفاقی که مشابه آن را در سال‌های گذشته زیاد دیده‌ایم.

کد خبر 846212 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد