Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با اشاره به اختلاف با لهستان بر سر حاکمیت قانون گفت: اتحادیه اروپا باید اختلافات خود را با گفت و گو با یکدیگر و نه از طریق تصمیمات دادگاه حل کند.

به گزارش برنا از رویترز، مرکل پس از دیدار با "الکساندر دو کرو" نخست وزیر بلژیک در بروکسل به خبرنگاران گفت: همه ما کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستیم، این بدین معنا است که بدون کنارگذاشتن اصول خود، همیشه وظیفه داریم برای یافتن سازش تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: بی تردید درست است که هر از گاهی، پرونده ها باید توسط دیوان دادگستری اروپا تصمیم گیری شود اما من فکر می کنم زمان آن رسیده است که با دولت لهستان در مورد چگونگی غلبه بر مشکلات بیشتر صحبت کنیم.

مرکل که پس از تشکیل دولت ائتلافی جدید از مقام خود کناره گیری می کند، گفت که نگران تعداد پرونده هایی است که منتهی به دادگاه عالی اتحادیه اروپا می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بلژیک کشورهای عضو اتحادیه اروپا لهستان مشکلات دولت اتحادیه اروپا آنگلا مرکل اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برای نخستین بار اتحادیه اروپا شش متهم، چهار شهرک نشین صهیونیست و ۲ نهاد مربوط به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.

این افراد و نهادها به دلیل نقض حقوق شهروندان فلسطینی در کرانه باختری تحریم شده اند.

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا، حمله‌های خشونت بار شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی به صورت محسوسی افزایش یافته است.

اتحادیه اروپا تصمیم گرفته نهاد موسوم «شباب التلال» که یک نهاد تندرو بوده و حمله‌هایی را علیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی انجام داده تحریم کند.

شهرک نشینان صهیونیست بارها با حمله به خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها با سلاح‌های گرم و سرد باعث شهادت و زخمی شدن آنها شده اند.

کد خبر 6082700

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • بورل: غزه مثل سطح ماه شده؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • اتحادیه اروپا : غزه مثل سطح ماه شده ؛ هیچ چیزی برای زندگی نیست
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد