Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:19:47 GMT

تمام تحریم‌های داخلی را در این دولت برمی‌داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۱۰۹

تمام تحریم‌های داخلی را در این دولت برمی‌داریم

ایسنا/خوزستان معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه فعلا مشکل بزرگ کشور تحریم‌های داخلی است، گفت: به لطف خداوند در این دولت تمام این تحریم‌ها را برمی‌داریم.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع‌بندی‌های سفر امروز (۲۳ مهرماه) خود به استان خوزستان، اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ مستقر در خوزستان و سازمان آب و برق باید تعهدات مسئولیت اجتماعی، آلودگی محیط زیست و ارزش افروده را نسبت به مردم عمل کنند؛ متاسفانه به دلیل عدم عمل به تعهدات از سوی بسیاری از این شرکت‌ها، منابع کافی برای امور زیربنایی مانند آب و فاضلاب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با یک زلزله کوچک بیش از یک هزار واحد مسکونی در استان خوزستان دچار آسیب جدی شده‌اند و حتی راه روستایی درستی برای کمک‌رسانی وجود ندارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: نخستین مساله‌ای که باید در خوزستان پیگیری شود این است که شرکت‌های بزرگ، تعهدات خود را عملی کنند.

رضایی در خصوص وضعیت مناطق زلزله‌زده خوزستان، بیان کرد: برآوردها در حال انجام است و باید سریعا این برآوردها اتمام یابد و نتیجه آن در اختیار ما قرار بگیرد  و آن را در هیات دولت و ستاد اقتصادی طرح خواهم کرد. حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد که حتما به مردم کمک می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مردم در رنج و زحمت به سر ببرند. به محض اعلام میزان خسارت واردشده، موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به روند صادرات و واردات کالا در بندر امام(ره)، تصریح کرد: فعلا مشکل بزرگ کشور تحریم‌های داخلی است؛ تحریم‌های داخلی ۱۰ برابر آمریکا است. به لطف خداوند در این دولت تمام این تحریم‌ها را برمی‌داریم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: برخی از این تحریم‌ها مدیریتی و برخی مربوط به مقررات غلط هستند و برخی قوانین نیز مانع تولید و ایجاد اشتغال هستند بنابراین مقابله با تحریم‌های داخلی جزو نخستین کارهای ما است که کار برای برداشتن این تحریم‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان محسن رضايي معاون اقتصادی رییس جمهور تحریم های داخلی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  نماینده ولی فقیه در خوزستان پنجشنبه در آیین مرحله نخست رزمایش کمک‌های مومنانه کمیته امداد خوزستان در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز بیان کرد: تمام نهاد‌های حمایتی استان همواره در صحنه‌های مختلف کمک به مردم حضور دارند؛ به عنوان‌مثال در آبگرفتگی اخیر اهواز سپاه برای دفع آب‌های سطحی حضور پررنگی را داشت.

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد بیان کرد: امروز ۲۴ هزار بسته معیشتی به نیت ۲۴ هزار شهید خوزستان در بین خانواده‌های مددجوی کمیته امداد توزیع می‌شود و تا پایان ماه رمضان نیز در بین تمام خانوار‌های زیر پوشش این نهاد بسته معیشتی تحویل داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: صدا و سیما نقش موثری در تشویق خیران برای کمک به نیازمندان می‌تواند داشته باشد.

در ادامه این مراسم مدیر کل کمیته امداد خوزستان گفت: این نهاد حمایتی همه ساله با شروع ماه رمضان برپایی سفره اطعام و توزیع بسته‌های معیشتی را در دستور کار قرار می‌دهد.

جمال شیبه اظهار کرد: امسال هم با توجه به هدفگذاری انجام شده تا پایان ماه مبارک رمضان به تعداد تمام خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در خوزستان بسته‌ی معیشتی توزیع خواهد شد.

وی گفت: همچنین یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم با کمک خیران تا پایان‌ماه مبارک رمضان در بین مددجویان توزیع می‌شود.

شیبه اظهار کرد: امروز در اولین مرحله این رزمایش به نیت ۲۴ هزار شهید خوزستان توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان آغاز شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با بسترسازی کمک‌های مومنانه در سال‌های اخیر، زمینه کمک‌های مردمی به نیازمندان را فراهم کردند.

 ۱۳۰ هزار خانوار در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • امکان جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی
  • سیاح: جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی ممکن است
  • مالکیت دولت و مدیریت مردم، بهترین الگو برای مردمی‌سازی اقتصاد است
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • وضعیت بازارهای مالی داخلی در سالی که گذشت