Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تقابل ما با الهلال یک فینال زودرس برای ما در لیگ قهرمانان آسیا است؛ می خواستیم در فینال رو در روی هم قرار بگیریم، اما قرعه ما را اینجا مقابل هم قرار داد.

به گزارش ایمنا، یحیی گل‌محمدی امروز _جمعه ۲۳ مهرماه_ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قبل از اینکه بخواهیم در مورد بازی صحبت کنیم باید از باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال عربستان تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور ما با عربستان مشترکات دینی زیادی دارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان یک گروه ورزشی باید این دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و باعث ارتباط بهتری بین دو ملت و دولت شویم. امیدوارم ما سفیران خوبی باشیم تا ارتباط خوبی بین دو کشور برقرار باشد.

وی افزود: بازی بسیار حساسی در پیش داریم. این بازی برای ما بزرگ است. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و امیدوارم فردا شاهد بازی با کیفیتی باشیم. مطمئن هستم این یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است. می‌خواستیم در مسابقه فینال رو در روی هم قرار بگیریم، اما قرعه ما را اینجا مقابل هم قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با وجود مشکلات در روزهای سخت تصمیم گیری خوبی داریم. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم. باید تمرکز کافی در این بازی سخت داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا _شنبه ۲۴ مهرماه_ در ورزشگاه فیصل بن حمد شهر ریاض در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ برابر الهلال قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا کد خبر 528957

منبع: ایمنا

کلیدواژه: الهلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی الهلال پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ قهرمانان هم قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد

سیاوش یزدانی در دقیقه ۷۱ دیدار برگشت تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل الهلال عربستان که با شکست ۳ بر یک نماینده کشورمان همراه بود، به دلیل خطای شدید روی مالکوم با کارت قرمز داور اماراتی بازی مواجه شد و زمین را ترک کرد.

با تصمیم کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، مدافع سپاهان علاوه بر محرومیت از یک بازی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که به تبع اخراج از دیدار با الهلال روبه‌رو شده است، باید هزار دلار جریمه نقدی به این کنفدراسیون پرداخت کند.

سپاهان با وجود اینکه تنها تیم ایرانی راه‌یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود، با شکست ۶ بر ۲ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال، از صعود به دور یک چهارم نهایی بازماند.

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • خدابنده‌لو: امیدوارم یک پای فینال جام حذفی باشیم
  • عنایتی: امیدوارم اوسمار بعد از بازی به ما طعنه نزند
  • رضا عنایتی: پرسپولیس باهوش است؛ خیلی از امتیازات را به خاطر داوری از دست دادیم
  • عنایتی: امیدوارم اوسمار بعد از بازی به ما طعنه نزند!
  • عنایتی: بازی با پرسپولیس، سخت و حساس است
  • اوسمار: می‌خواهیم در ۱۰ بازی آخر پرش خوبی داشته باشیم/ صحبت دوستانه با گل‌محمدی داشتم
  • اوسمار در واکنش به دیدار با گل محمدی برای مشورت در دربی: دیدارم دوستانه بود/ می‌خواهیم جهش خوبی داشته باشیم
  • اوسمار در واکنش به دیدار با گل محمدی برای مشورت در دربی: دیدارم دوستانه بود/ می‌خوهیم مثل فصل قبل جهش خوبی داشته باشیم
  • به روز رسانی| اوسمار: سعی می کنیم مثل فصل قبل جهش خوبی داشته باشیم/ می خواستیم دربی را ببریم