Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه فعلا مشکل بزرگ کشور تحریم‌های داخلی است، گفت: به لطف خداوند در این دولت تمام این تحریم‌ها را برمی‌داریم.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع‌بندی‌های سفر امروز (۲۳ مهرماه) خود به استان خوزستان، اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ مستقر در خوزستان و سازمان آب و برق باید تعهدات مسئولیت اجتماعی، آلودگی محیط زیست و ارزش افروده را نسبت به مردم عمل کنند؛ متاسفانه به دلیل عدم عمل به تعهدات از سوی بسیاری از این شرکت‌ها، منابع کافی برای امور زیربنایی مانند آب و فاضلاب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: با یک زلزله کوچک بیش از یک هزار واحد مسکونی در استان خوزستان دچار آسیب جدی شده‌اند و حتی راه روستایی درستی برای کمک‌رسانی وجود ندارد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: نخستین مساله‌ای که باید در خوزستان پیگیری شود این است که شرکت‌های بزرگ، تعهدات خود را عملی کنند.

رضایی در خصوص وضعیت مناطق زلزله‌زده خوزستان، بیان کرد: برآوردها در حال انجام است و باید سریعا این برآوردها اتمام یابد و نتیجه آن در اختیار ما قرار بگیرد  و آن را در هیات دولت و ستاد اقتصادی طرح خواهم کرد. حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد که حتما به مردم کمک می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مردم در رنج و زحمت به سر ببرند. به محض اعلام میزان خسارت واردشده، موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به روند صادرات و واردات کالا در بندر امام(ره)، تصریح کرد: فعلا مشکل بزرگ کشور تحریم‌های داخلی است؛ تحریم‌های داخلی ۱۰ برابر آمریکا است. به لطف خداوند در این دولت تمام این تحریم‌ها را برمی‌داریم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: برخی از این تحریم‌ها مدیریتی و برخی مربوط به مقررات غلط هستند و برخی قوانین نیز مانع تولید و ایجاد اشتغال هستند بنابراین مقابله با تحریم‌های داخلی جزو نخستین کارهای ما است که کار برای برداشتن این تحریم‌ها آغاز شده است./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی مناطق زلزله زده خوزستان تحریم های داخلی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا سال نو را به تمام مردم ایران تبریک می‌گویم. باید بگویم با توجه به تعطیلات نوروز و بازی‌های فیفا دی فرصت خوبی برای تیم ما هست چون پنج بازی فشرده داشت.

سرمربی پرسپولیس افزود: امروز بازی حساسی داشتیم. دیدار پس از دربی بود که ابتدا برایمان حالت احساسی داشت و خوب نبود اما هرچه از زمان بازی گذشت توانستیم خوب باشیم. از بازیکنان پرسپولیس بابت عملکرد آنها راهی هستم.

او تاکید کرد: در نیمه دوم حمله‌های تیمی ما بیشتر شد اما متأسفانه آنطور که بودیم نتوانستیم از این حمله‌ها استفاده کنیم. پیکان تیم خیلی خوبی در دفاع است. خدا را شکر توانستیم در حمله‌ها و بازی رو به جلو از فضاهای خالی استفاده کنیم و گلزنی داشته باشیم. به هواداران هن بابت حضور آنها و بردی که کسب کردیم تبریک می‌گویم.

ویه را درباره عدم استفاده پرسپولیس از موقعیت‌های گلزنی گفت: من موافق هستم که مشکل داریم اما شاید به خاطر خستگی و فشردگی بازی‌ها همین اتفاق می‌افتد. اگر فرصت نمی‌ساختیم بیشتر نگران می‌شدم.

او درباره عدم حضور علی نعمتی در ترکیب امروز با وجود عملکرد ایده آل در دربی پایتخت گفت: به تمام بازیکنانم کاملا مطمئن هستم که چه توانایی‌هایی را از خودش نشان می‌دهد. علی نعمتی تقریبا تمام بازی‌ها حضور داشت و نیم فصل هم دفاع چپ بازی کرد اما چون فرشاد فرجی چون در دو پست قبلی به خوبی بازی کرد احترام گذاشتیم تا او بازی کند.

ویه را درباره اینکه آیا نگران برهم خوردن تعادل تیمش پس از تعطیلات لیگ برتر و بازی‌های ملی نیست، گفت: نه! ۲۱ روز تا بازی با گل گهر مانده است. بازیکنان می‌توانند از لحاظ ذهنی و بدنی آماده شوند. بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است.

او در پایان درباره استقبال هواداران از شیوه بازی اوستون ارونوف خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنان جدید اضافه می‌شوند نیاز به زمان دارند که هوادار و اصحاب رسانه شاید جزئیات را نبینند اما عبدالکریم حسن و ارونوف روز به روز بهتر می‌شوند.

ویه را درباره اتمام قرارداد بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل گفت: قرارداد من هم تمام می‌شود! وقتی چیزی نگویند نمی‌توانم حرفی بزنم.

کد خبر 6057617

دیگر خبرها

  • ممنوعیت پرواز چارتری در ایام نوروز | مشکل ترخیص قطعات هواپیما رفع شد
  • خودکفایی در تولید جوجه اجداد مرغ گوشتی
  • مشکل ترخیص قطعات هواپیما رفع شد
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام
  • طعنه ربیعی به مخالفان برجام: از خدا و دین برای زمین زدن آن استفاده کردید
  • ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد
  • برگزاری مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» به همت آستان قدس رضوی
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • ایران ۷۰۰ میلیون دلار کالا از کره شمالی خرید
  • روسیه چه زمانی چهارمین اقتصاد جهان خواهد شد؟