Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@08:28:30 GMT

در مذاکره با ایران پیشرفت معناداری حاصل نشده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۱۴۶

در مذاکره با ایران پیشرفت معناداری حاصل نشده است

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان با اشاره به مذاکرات کشورش با ایران، گفت که این رایزنی‌ها صمیمانه بود ولی در جریان آن پیشرفت معناداری حاصل نشده است.

وی که در کنفرانسی خبری در واشنگتن صحبت می‌کرد، گفت که ایران در حال شتاب دادن به فعالیت‌های هسته‌ای خود است.

این مقام سعودی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها مدعی شد که ایران در حال رساندن منطقه به نقطه‌ای بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیصل بن فرحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی آیت الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه روز یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ این شورا با اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار کرد: امیدوارم سال پیش رو سالی سرشار از سلامتی، عزت و سعادت برای ملت عزیز ایران باشد.

بنابر گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: لازم است در این روزها با ارزیابی اعمال و رفتار فردی و اجتماعی خود در سالی که روزهای پایانی‌اش سپری می‌شود، اصطلاحاً محاسبه نفس داشته باشیم و آماده شویم برای آغاز سال جدید. از خداوند مهربان بخواهیم به ما توفیق دهد در سال جدید چند گام به جلو برداریم و وظایف فردی و اجتماعی خویش را بهتر انجام دهیم.

جنتی عنوان کرد: امسال بهار طبیعت و بهار عبادت که ماه مبارک رمضان است همزمان شده‌اند و امیدواریم برکات مادی و معنوی این ماه عزیز و به‌ویژه شب‌های باعظمت قدر شامل حال همگان شود.

وی تاکید کرد: در این روزها که همه برای آغاز سال نو آماده می‌شوند باید بیشتر به فکر نیازمندان باشیم و این نکته را در نظر داشته باشیم که بر اساس آموزه‌های اسلام، ما وقتی به نیازمندان کمک می‌کنیم قبل از اینکه مشکل آنها را حل کنیم به خودمان کمک کرده‌ایم و برای رشد خودمان کار کرده‌ایم.

دبیر شورای نگهبان در پایان گفت: با وجود عداوت‌های دشمنان ایران اسلامی و مشکلاتی که برای ایران اسلامی به وجود آورده‌اند، حرکت کلی کشور به سمت پیشرفت است و ان‌شاءالله با همت همه مسئولان، به ویژه مجلس جدید، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم و مشکلات موجود مرتفع شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885328

دیگر خبرها

  • پیام نوروزی امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج‌نشین
  • مذاکره ایران و آمریکا پیش از انتخابات از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • امیرعبداللهیان: ایران متعلق به همه ایرانیان است
  • مذاکره ایران و آمریکا در شرایط انتخاباتی از نگاه فلاحت پیشه /دولت رئیسی در تنش زدایی با آمریکا با شکست مواجه شده است
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام : چندسال از خدا و دین وکربلا برای زمین زدن آن استفاده کردید و حالا دارید با آمریکایی ها در باره رفع تحریم مذاکره می کنید؟
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام/چندسال از خدا و دین وکربلا برای زمین زدن آن استفاده کردید و حالا دارید با امریکایی ها در باره رفع تحریم مذاکره می کنید
  • امیدواریم سال آینده شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آرزوی آیت الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • آیت الله جنتی: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • ۵ طلا و یک نقره حاصل کار جوانان ایران در روز دوم جام قهرمانان ترکیه