Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به لزوم انجام اسکان موقت و بازسازی در منطقه زلزله‌زده اندیکا گفت: برای ادامه کار، نیازمند مصوبه دولت حداقل در سطح ۵۰۰ میلیارد تومان هستیم که باید سریعا این موضوع تصویب و ابلاغ شود تا اقدامات سریع سازمان‌دهی و اجرایی شود.

صادق خلیلیان در پایان جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا که امشب (۲۳ مهرماه) با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به روند امدادرسانی به این مناطق اظهار کرد: کمک‌های اولیه که معمولا از سوی جمعیت هلال احمر انجام می‌شود، به طور نسبی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که باید اسکان موقت را انجام دهیم و برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های ملی و استانی، این جلسه برگزار شده است.

استاندار خوزستان گفت: برای ادامه کار، نیازمند مصوبه دولت حداقل در سطح ۵۰۰ میلیارد تومان هستیم که باید سریعا این موضوع تصویب و ابلاغ شود تا اقدامات سریع سازمان‌دهی و اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان استاندار خوزستان زلزله زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در منطقه آخر آسفالت اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت گاز خوزستان، به منظور انجام تعمیرات  پیشگیرانه شبکه گازرسانی گاز برخی از مناطق آخر آسفالت اهواز فردا یکشنبه ۲۷ اسفند  قطع می‌شود.

بنا بر این اطلاعیه، این قطعی   از خیابان جمهوری تا خیابان فاطمی زاده حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان فرهنگ انجام می‌شود.

این قطعی گاز    از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ شب می‌باشد و از شهروندان خواسته شده است در هنگام قطعی از دستکاری در رگلاتور گاز خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های به ثمر نشسته در طرح تفصیلی شهر اصفهان اعلام شد
  • تعرفه‌های پزشکی به جلسه دولت نرسید/ بدعهدی سازمان برنامه و بودجه
  • جاذبه‌های طبیعی اندیکا/ از روستای «موری» تا دشت «شیمبار»
  • مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک ابلاغ شد
  • ابلاغ اعلام مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • ابلاغ مصوبه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • لزوم انجام مطالعات ترافیکی احداث مجتمع مسکونی-خدماتی در منطقه ۲ تهران
  • اطلاعیه قطعی گاز در منطقه آخر آسفالت اهواز
  • مصوبه «آیین نامه جذب استعدادهای ملی در دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • ابلاغ مصوبه «آئین نامه جذب و پذیرش استعداد‌های برتر ملی در دانشگاه فرهنگیان»