Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان معتقد است دیدار این تیم مقابل پرسپولیس پایاپای خواهد بود.
لئوناردو ژاردیم سرمربی تیم الهلال عربستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال تیم بسیار قوی است و همه بازیکنان ما برای این بازی آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ما با پرسپولیس پایاپای خواهد بود که امیدواریم نتیجه دلخواه را بگیریم و به نیمه نهایی برسیم.
وی افزود: در مسابقات اخیر الهلال دو بار به فینال رسیده و تیم پرسپولیس هم در چند سال گذشته دو بار حضور در فینال را تجربه کرده است. ما در این مسابقات تیم بسیار باتجربه‌ای هستیم و تیم بسیار بزرگی داریم که تحت تأثیر غیبت چند بازیکن قرار نمی‌گیرد. برای این بازی یاسر الشهرانی و عبدالله عطیف را در اختیار نداریم. اینها بازیکنان بزرگ غایب ما هستند، ولی بازیکنان جایگزین آنها کاملاً شرایط خیلی خوبی دارند.
سرمربی تیم فوتبال الهلال در پایان گفت: من روی علی حمد الیامی حساب ویژه‌ای بازی کردم. او بازیکن تیم زیر ۲۳ سال ماست و امیدواریم به زودی به یکی از بازیکنان اصلی الهلال تبدیل شود.
۲۵۱۲۵۶

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگینی: با ۱۵ هزار نفر برابر تراکتور می‌ایستیم

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر امروز در دیداری خانگی برابر تراکتور قرار خواهد گرفت. تیمی که به واسطه هم‌زبانی بین قزوین و تبریز یک جدال ویژه بین دو تیم محسوب می‌شود.

مصیب چگینی سرپرست شمس آذر با اشاره به حساسیت این بازی و تلاش آنها برای کسب نتیجه گفت: قطعا بازی سختی است و البته آقای دقیقی طی هفته کاملا تیم را از نظر فنی و روحی آماده این جدال کرده‌اند. حریف باتجربه و با کیفیتی روبروی ما قرار می‌گیرد اما مثل همیشه با تمامی بازیکنان‌مان ایمان داریم. بازیکنانی که تا به اینجا علیرغم تمامی مشکلات و تفاوت شرایط نسبت به رقبا، خیلی از غیرممکن‌ها را به نتیجه رساندند و مطمئنا در این بازی نیز با حداکثر توان برای اثبات شایستگی خودشان تلاش خواهند کرد.

سرپرست شمس آذر در واکنش به اینکه آیا با توجه به شرایط جدول انگیزه این تیم در ادامه مسیر کم نشده اینطور واکنش نشان داد: به هیچ وجه اینطور نیست. ۱۰ بازی دیگر باقی مانده و می‌تواند خیلی اتفاقات را شکل دهد. نگاه ما همیشه به بهترین اتفاقات است. در تمامی بازی‌ها به دنبال نتیجه هستیم و این را طی دیدارهای اخیر نیز نشان داده‌ایم. بازیکنان تیم ما رفته رفته باتجربه‌تر شده‌اند و اکنون به دنبال این هستند تا نام خود را بیش از گذشته به اثبات برسانند. نگاه ما به رتبه‌ها بهتر است و قطعا هیچ زمانی انگیزه بازیکنان و دیگر اعضای تیم کم نخواهد شد.

چگینی در ادامه با تمجید از هواداران تیمش گفت:  ما هر لحظه و در هر بازی به آنها احساس دین می‌کنیم، کسانی که عاشقانه و بدون چشمداشتی تنها به واسطه عشق به این تیم حمایت خود را به نمایش می‌گذارند. مطمئنا در بازی امروز بیش از هر زمانی به حمایت آنها نیاز داریم. شمس آذر نشان داده هر وقت آنها را در اختیار داشته اتفاقات بزرگی را رقم زده که نمونه آن را می‌توان برابر سپاهان اشاره کرد.  امروز انتظار داریم از بازیکنان جوان ما حمایت کنند. مشکلات آنها را درک می‌کنیم اما امروز باید در کنار ما باشند. شمس آذر برای اینکه بیشتر از گذشته باعث غرور قزوین شود به حمایت  تک تک آنها نیاز دارد و با توجه به جوی که اکنون شاهد آن هستم، مطمئنم که در بازی امروز ما با ۱۵ هزار هوادار عاشق شمس آذر مقابل تراکتور خواهیم ایستاد. هوادارانی که باعث  اعتماد بنفس بیشتر بازیکنان می‌شوند و قدم‌های آنها را برای موفقیت محکم‌تر می‌کنند. برای بازیکنان شمس آذر با حضور هواداران هیچ غیرممکنی وجود ندارد و علیرغم بازی سختی که مقابل تیم باسابقه و پرمهره و مدعی تراکتور خواهیم است، من به کسب نتیجه کاملا امیدوارم.

دیگر خبرها

  • حیدری: زشت است استقلال ۹۰ دقیقه مقابل هوادار دفاع می‌کند/ صدای هواداران از سبک بازی نکونام درآمده است
  • استوری اوسمار خطاب به بازیکنان پرسپولیس؛ به شما افتخار می‌کنم + عکس
  • اوسمار: فرصت‌سوزی آل‌کثیر مشکل نیست/ با من برای تمدید قرارداد صحبتی نشده است
  • واکنش اوسمار به فرصت‌سوزی‌های آل‌کثیر در خط حمله پرسپولیس
  • مورایس: لیاقت برد را داشتیم
  • چگینی: با ۱۵ هزار نفر برابر تراکتور می‌ایستیم
  • اوسمار: شام با گل‌محمدی؟ فقط یک دورهمی دوستانه بود؛ VAR یکی از دلایل کسل کننده دربی بود!
  • اوسمار: در دربی کارهای غیرواجب انجام دادند!
  • عنایتی: پرسپولیس باهوش و خطرناک است
  • عنایتی: بازی با پرسپولیس، سخت و حساس است