Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@05:08:15 GMT

۲ شهرستان ایلام از وضعیت زرد به نارنجی تغییر یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۱۶۶

۲ شهرستان ایلام از وضعیت زرد به نارنجی تغییر یافت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان شامگاه جمعه اظهار داشت: شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، دره شهر و آبدانان هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان مهران نیز از وضعیت آبی به زرد تغییر یافت، افزود: شهرستان های دهلران، مهران، بدره و ملکشاهی در وضعیت زرد و شهرهای هلیلان و سیروان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مجموع مبتلایان استان ۶۱ هزار و ۷۶۴ نفر، بهبودیافتگان ۶۰ هزار و ۲۳۹ نفر و مجموع فوتی های استان نیز  هزار و ۱۰۳ نفر است.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایلام ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان

سیدمحمدمهدی سجادی گفت: با نزدیک شدن به موسم حج تمتع، معاینات پزشکی پیش از اعزام زائران در ۶ شهرستان و در قالب ۱۵ کاروان با حضور سه پزشک در دستور کار این جمعیت قرار گرفت.

وی ادامه داد:در این راستا در یک‌ماه گذشته معاینات اولیه یک‌هزار و ۷۵۵ نفر زائر اعزامی سیستان و بلوچستان انجام شده و لیست اسامی در سامانه پزشکی حج و زیارت ثبت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: زائرانی که مشکل حادی نداشته باشند و سلامت آنها جهت تشرف به حج احراز شود در سامانه پزشکی حج و زیارت تایید می‌شود و برای ادامه مراحل ثبت نام به کاروان‌ها معرفی خواهند شد.

وی توصیه کرد زائرانی که نیاز به مصرف دارو دارند، اقدام به تامین داروهای مورد نیاز سفر کنند و از زمان معاینات تا پایان سفر مراقبت‌های لازم را تحت نظر پزشک معاین و پزشک کاروان داشته باشند.

سجادی در خصوص واکسیناسیون حجاج گفت: مقدمات آن در حال انجام است و به محض ارسال واکسن به استان و دریافت دُزهای مورد نیاز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • (تصویر) تغییر ظاهری رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • (تصاویر) تغییر ظاهری بزرگ ابراهیم رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • انتقاد استاندار ایلام از وضعیت ساخت بازارچه میوه و تره بار