Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مسابقات دوومیدانی نونهالان دختران کشور امروز با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی در گرگان پایان یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسابقات دوومیدانی دختران نونهال کشور، لیگ منطقه‌ای پایا منطقه 3 با حضور 41 ورزشکار دختر از استان‌های مازندران ، سمنان، خراسان رضوی، خراسان رضوی و گلستان در مجموعه ورزشی شهدای گلستان (کریم آباد) گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم خراسان‌رضوی با 7 طلا و 2 نقره مقام قهرمانی را بدست آورد و تیم استان گلستان با یک طلا و 4 نقره و 3 برنز دوم شد و مازندران  با یک طلا و یک نقره و 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مواد مختلف این رقابت‌ها، در بخش دوی 400 متر پریسا امینی و ندا گلی از خراسان رضوی و مهسا خادم حقیقی اول تا سوم شدند و در بخش پرش طول هم فاطمه حسینی از گلستان، نرگس سیدی و الناز ابوپور از مازندران و مهسا خادم حسینی از خراسان شمالی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

پایان لیگ دوومیدانی بانوان با معرفی تیم‌های برتر

در بخش دوی 1500 متر هم مبینا خیاط از خراسان‌رضوی، محدیث رحمانی از خراسان شمالی و مریم مهابادی از خراسان شمالی اول تا سوم شدند. در دوی 100 متر هم فاطمه حیدریان از مازندران مقام اول را کسب کرد و  ریحانه نصیحتی از خراسان رضوی و نرگس مهربان سوم از خراسان شمالی دوم و سوم شدند.

در پرتاب وزنه هم شیدا سادات حسینی از خراسان رضوی، ریحانه دیباجی از گلستان و کیانا کرامتی از مازندران اول تا سوم شدند و در بخش 100 متر با مانع نیز مبینا باقری از خراسان رضوی اول شد و شیدا کر و کیمیا پرتوی هر دو از گلستان جایگاه دوم و سوم را بدست آوردند.در ماده پرتاب دیسک هم یگانه سعادتی از خراسان رضوی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در ماده دوی 3000 متر هم مهسا انتظاری از خراسان رضوی اول شد و الهه حسن‌پاشی و اسما کیکی هر دو از گلستان دوم و سوم شدند. در پرتاب چکش نیز نوشین اسفندیاری از خراسان رضوی، رومینا رسولی از گلستان و فاطمه صادقی از استان گلستان اول تا سوم شدند.

مسابقات دوومیدانی نونهالان پسران کشور هم از روز یکشنبه در گرگان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/581/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات دوومیدانی خراسان شمالی اول تا سوم شدند خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه اول پرداخت وام ازدواج در کشور طی امسال توسط خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری اظهار کرد: ۶۶ هزار و ۶۰۰ فقره وام ازدواج امسال به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان وام ازدواج تا اسفند امسال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بر این اساس خراسان رضوی رتبه اول پرداخت وام ازدواج را در کشور به دست آورد.

نظری افزود: ۸۳ درصد متقاضیان وام ازدواج، آن را دریافت کرده‌اند و بر اساس اعلام مسؤولان بانکی در استان پس از اعلام افزایش میزان وام ازدواج در سال آینده، بسیاری از زوج‌ها دریافت وام خود را به سال بعد موکول کرده‌اند.

کد خبر 6056950

دیگر خبرها

  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • تشکیل «فراکسیون شرق کشور» در مجلس؛ راهکار حل مشکلات استان‌های شرقی
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • آتیه ساری قهرمان بسکتبال ۳ نفره نونهالان مازندران
  • اجرای طرح دختران ماه برای دختران روزه اولی در شهرضا
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • کسب رتبه اول پرداخت وام ازدواج در کشور طی امسال توسط خراسان رضوی
  • برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان در قائمشهر
  • برگزاری مسابقات شنای دختران جام رمضان ۱۴۰۲
  • کسب مقام سوم کشور از سوی ژیمناست بیرجندی