Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:30:23 GMT

محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۱۷۸

محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت

ایسنا/خراسان رضوی شامگاه امشب بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک کامیون در محور کاشمر به سه راهی شادمهر که به جاده مرگ شهرت یافته، یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست داد.

در همین خصوص فرمانده پلیس راه کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹.۳۰ امشب در کیلومتر ۳۰ و در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان مه ولات اتفاق افتاد، افزود: در این حادثه خودروی پراید که همه از یک خانواده بودند و از سمت شادمهر به کاشمر در حرکت بود، با یک کامیون که از کاشمر به شادمهر در حرکت بود، شاخ به شاخ برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد مهدی افتاده عنوان کرد: متاسفانه بر اساس شواهد یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید پس از انتقال به بیمارستان کاشمر فوت کرده است. 

در همین خصوص روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر نیز به ایسنا گفت: در این حادثه دلخراش سه نفر از سرنشینان خودروی پراید با ۲ آمبولانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شدند.

امیر افشار افزود: طی تماس با پایگاه اورژانس ۱۱۵ کاشمر و اعلام ماموریت مبنی برخورد شدید ۲ خوردو در ابتدای جاده ازغند، در مسیر کاشمر به شادمهر، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای شهید مدرس(ره) کاشمر به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه راننده خودروی پراید که ۳۴ سال سن داشت به علت شدت جراحات در اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) جان باخت. یکی دیگر از سرنشینان پراید که فرزند پسر این خانواده بود نیز به اتاق عمل منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است که متاسفانه حال وی وخیم گزارش شده است.

افشار یادآور شد: دیگر سرنشین مصدوم این تصادف نیز در بخش تحت نظر اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر بستری است.

کارشناس تصادفات پلیس راه شادمهر پس از بررسی صحنه علت وقوع این حادثه دلخراش رانندگی را انحراف به چپ کامیون عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها حوادث رانندگي کاشمر خبرهای شهرستان کاشمر خودروی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد