Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش بازی دورتموند - ماینتس؛ رویارویی زرد و مشکی ها با حریف مرموز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی توماس مولر با کای هاورتس: رویارویی با آرسنال؟ دوست من، منتظرت هستم

توماس مولر و کای هاورتس که گویا رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند به برخورد آرسنال و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند

طرفداری | با انجام قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها، رقبای خود را شناختند و بایرن مونیخ در این مرحله باید به مصاف آرسنال برود. توپچی‌ها در بازی رفت در تاریخ 21 فروردین از حریف‌شان در استادیوم امارات میزبانی خواهند کرد و سپس 29 فروردین در بازی برگشت باید به آلیانتس آرنا بروند.  

با این حال برخورد آرسنال و بایرن مونیخ باعث شد تا توماس مولر با هم‌تیمی خود در تیم ملی آلمان شوخی کند و یک پیام ویدئویی خطاب به او در حساب اینستاگرامی‌اش منتشر کند که بین هواداران نیز زیاد دست به دست می‌شود. مولر در این ویدئو گفت:

کای هاورتس، دوست من، منتظرت هستم. قرعه خوبی است، دو تیم خیلی خوب، دو استادیوم خیلی خوب و دو شهر خیلی خوب. سخت خواهد بود اما من همیشه خوش‌بین هستم.

در طرفداری ببینید: واکنش توماس مولر به قرعه بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا؛ می بینمتون توپچی ها! / فیلم 

هاورتس نیز بلافاصله با منتشر کردن یک استوری اینستاگرامی به این صحبت‌های مولر واکنش نشان داد.
 

بازی خوبی خواهد شد


 با این حال مولر پس از این پیام ویدئویی‌اش با سایت بایرن مونیخ درباره این قرعه صحبت کرد و گفت:

آرسنال تیمی است که قرار است دو بازی هیجان‌انگیز مقابل‌شان داشته باشیم. آن‌ها در حال حاضر فرم و روند خوبی دارند. کار سختی خواهیم داشت اما با بازی برگشت در مونیخ، شانس خوبی برای صعود از این مرحله داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

پیتزا با آناناس؛ هواداران انگلیسی روی اعصاب ایتالیایی‌ها! / عکس الهام‌گیری طراحان پیراهن بلژیک از تن تن / عکس انگلیس با 5 سهمیه در لیگ قهرمانان اروپا! کاپیتان فولاد: می‌روم چون مایه ننگ هستید! مهدوی کیا در تیم قرن هامبورگ / عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند ۳-۱ آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • دورتموند برد و به رده چهارم برگشت
  • دورتموند از اینتراخت فرانکفورت ۳ امتیاز گرفت
  • پرسپولیس - آلومینیوم؛ دومین رویارویی دو تیم در جام حذفی
  • رویارویی تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • شوخی توماس مولر با کای هاورتس: رویارویی با آرسنال؟ دوست من، منتظرت هستم
  • لوا نقطه ضعف پی‌اس‌جی را پیدا کرد: بازی احساسی!
  • گواردیولا: رویارویی با پادشاه به یک سنت تبدیل شده است