Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کوین یامگا پس از موفقیت در تست‌ پزشکی، امروز عصر با حضور در ساختمان باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، با امضای قراردادی دوساله به استقلال پیوست.
به گزارش آریا، یامگا سابقه حضور در لیگ‌های دانمارک، پرتغال، فرانسه و ایتالیا را در کارنامه خود دارد. این بازیکن 25 ساله کامرونی-فرانسوی در پست‌های وینگر راست و‌ چپ، دفاع راست و مهاجم سابقه بازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین خرید خارجی استقلال بالاخره به صورت رسمی به این تیم پیوست. کوین یامگا بازیکن 25 ساله و فرانسوی است که پس از جدایی از تیم وایله بولد کلاب دانمارک راهی تهران شده بود، پس از موفقیت در تست های پزشکی امشب به صورت رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد. او با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.
یامگا که فصل قبل و ابتدای لیگ امسال با سعید عزت اللهی در وایله توپ می زد، کارش را از تیم جوانان کیه وو ورنا ایتالیا آغاز کرد. او سپس به تیم های سیه نا، آرزو، کارپی و پسکارا در ایتالیا پیوست و در ادامه راهی کشورش و تیم لا بریچونه فرانسه شد و پس از بازگشت به کیوو، فوتبال پرتغال و تیم آوس را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرد. او سرانجام در سال 2020 به وایله بولد کلاب پیوست.
پست تخصصی یامگا مدافع راست که او همچنین توانایی بازی به عنوان وینگر راست و چپ را هم دارد. بیشترین حضور این بازیکن 187 سانتی متری، در تیم های پایه ایتالیا و اصطلاحا پریماورا بوده و او سابقه حضور در سری C ایتالیا را نیز در کارنامه دارد. بهترین دوران عملکرد این بازیکن به فصل 2014 – 2015 بازمیگردد که برای تیم جوانان کیه وو 16 بار در 34 مسابقه گلزنی کرد که البته در آن فصل، پست او وینگر بود. او در فصل 2013 – 2014 موفق شد با کیه وو عنوان قهرمانی پریماورا ایتالیا (لیگ جوانان) را از آن خود کند.
این بازیکن با نظر مستقیم گابریله پین به استقلال پیوسته و به نظر می رسد قرار است تا در سمت راست خط دفاعی به کار گرفته شود. با حضور یامگا، اکنون لیست بزرگسالان استقلال پر شده است. چنانچه آبی ها قصد داشته باشند 2 بازیکن خارجی دیگر را نیز جذب کنند، باید شاهد جدایی 2 نفر از شاگردان مجیدی باشیم که در این میان گفته می شود جدایی سیداحمد موسوی قطعی شده است.
استقلال در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز فصل جدید از رقابت های لیگ برتر، به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت. این بازی که پشت درب های بسته و بدون پوشش رسانه هایی غیر از کانال رسمی باشگاه استقلال برگزار شد، با تک گل لحظات پایانی محمد اوسانی به سود دانشجویان به پایان رسید. اما نکته عجیبی که در تصاویر منتشر شده از این بازی خودنمایی می کرد، تفاوت میان شماره پیراهن بازیکنان با شماره ای بود که روی شورت ورزشی آنها درج شده بود. به طور مثال، روزبه چشمی که پس از یک سال به جمع آبی ها بازگشته بود و با پیراهن شماره 5 بازی می کرد، روی شورت او عدد 79 درج شده بود. شماره ای که متعلق به سبحان خاقانی است.
شماره پیراهن سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی نیز با شماره روی شورت ورزشی آنها فرق داشت. یزدانی در حالی که شماره 4 را بر تن کرده بود، روی شورت ورزشی خود شماره 19 را داشت که بر تن عارف آقاسی بود. جعفر سلمانی نیز با پیراهن شماره 59 به میدان رفت در حالیکه شورت ورزشی شماره 17 را داشت که البته این شماره به بازیکن خاصی تعلق ندارد. به هر شکل در آستانه آغاز لیگ برتر، این ناهماهنگی کمی عجیب به نظر می رسد. شاگردان فرهاد مجیدی باید در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، به مصاف هوادار تهران بروند.
سینا خادم‌پور یکی از بازیکنان استقلال بود که نسبت به شرایطش در این تیم رضایت نداشت. خادم‌پور بعد از جذب روزبه چشمی توسط کادرفنی استقلال از فرهاد مجیدی خواست به دلیل اینکه ممکن است بازی زیادی به او نرسد جدا شود و این درخواست مورد موافقت سرمربی آبی ها قرار گرفت. بر این اساس طبق هماهنگی انجام شده ابتدا خادم‌پور دو سال دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرد و بعد به صورت قرضی از این تیم جدا شد. خادم‌پور که مورد توجه فراز کمالوند سرمربی نفت مسجدسلیمان هم قرار داشت، با این تیم به توافق رسید و به صورت قرضی به جمع نفتی‌ها اضافه شد. این بازیکن جوان در تمرینات نفت مسجدسلیمان هم حضور یافته و کارش را شروع کرده است. او مشکلی برای همراهی نفت در هفته اول لیگ برتر نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبی ها کوین یامگا استقلال استقلال پیوست شورت ورزشی لیگ برتر روی شورت خادم پور آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد

با انتشار خبر آزاد شدن خرید و فروش جت شخصی در ایران این خبر تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی شد تا جایی که سازمان هواپیمایی با ارائه توضیحاتی گفت که این رخداد اتفاق جدیدی نیست و در گذشته هم سابقه داشته است. بنابر این توضیحات از سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری هواپیمای شخصی به تصویب رسیده است و مانعی برای خرید و فروش واستفاده از جت‌های شخصی در کشور نیست.

اما با انتشار این خبر بحث راجع به این موضوع داغ شد. بر اساس آمار حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. 

قیمت خرید و اجاره هواپیمای شخصی

برخی از هواپیمای سبک و دو نفره که کاربرد تفریحی دارد بر اساس نرخ جهانی حدود ۷ میلیارد قیمت دارند. در یک آگهی برای فروش جت شخصی نیز مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به چشم می‌خورد. 

قیمت اجاره این هواپیما‌های سبک و جت‌های شخصی نیز متفاوت است. در یکی از سایت‌های پرواز با هواپیما تفریحی نرخ ساعتی ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در جای دیگر برای اجاره یک جت شخصی با ظرفیت ۶ مسافر برای سفر تا جنوب کشور مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان درخواست شده است.

قیمت خودرو‌های خارجی

با توجه به قیمت خودرو‌های وارداتی و خارجی در کشور که بسیاری از آنها با هدف تعدیل بازار داخلی صورت گرفت بسیاری از افراد به جای خرید این خودرو‌ها می‌توانند اقدام به خرید هواپیمای سبک و تفریحی کنند. در ادامه به قیمت برخی خودرو‌های خارجی در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • هزار و ۶۱ کیلوگرم موادغذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان امحاء شد
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • سود بازار 1100 هزار میلیاردی خودرو
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان