Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورتموند و ماینتس فردا عصر در چارچوب بازی های هفته هشتم فصل ۲۲-۲۰۲۱ بوندسلیگا به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی دورتموند و ماینتس: اطلاعات بازی دورتموند و ماینتس تاریخ برگزاری: شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۰ (۱۶ اکتبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۱۷:۰۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سیگنال ایدونا پارک، دورتموند رقابت: هفته ۸ بوندسلیگا، فصل ۲۲-۲۰۲۱ بررسی وضعیت تیم های دورتموند و ماینتس دورتموند جایگاه خوبی در جدول بوندسلیگا دارد و فقط یک امتیاز با بایرن مونیخ و بایرلورکوزن که در جایگاه اول و دوم قرار گرفته اند، فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند با درخشش ارلینگ هالند در خط حمله تیم خود، وضعیت هجومی خوبی دارد اما در خط دفاعی اوضاع چندان باب میل هواداران این تیم نیست. با این حال، باید گفت که این تیم مصدومان زیادی در شروع فصل داشت و هنوز هم از نظر بهبود وضعیت مصدومان تیمش، اوضاع چندان خوبی ندارد. دورتموند فرصت این را دارد که در اولین بازی پس از وقفه بازی های ملی در این ماه، پیروز شود و فاصله خود با صدر را حفظ و حتی شاید کاهش دهد. به خصوص که از آن طرف، ماینتس در سه بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده است و وضعیت هجومی خوبی ندارد. با این حال، اوضاع خط دفاعی ماینتس خیلی بهتر از دورتموند است و این تیم به همراه فرایبورگ، بهترین خط دفاعی فصل جدید بوندسلیگا را در اختیار دارد. اخبار بازی دورتموند و ماینتس

 

ارلینگ هالند به احتمال فراوان مقابل ماینتس به میادین باز خواهد گشت ترکیب احتمالی دورتموند و ماینتس (هواسکورد)

دورتموند (۲-۱-۳-۴): کوبل | مونیه، هوملس، جان، شولتس | بلینگام، ویتسل، برانت | رویس | هالند، مالن

ماینتس (۱-۱-۵-۳): سنتنر | نمت، بل، نیاکاته | لوکوا، بوتیوس، مارتینس، استاخ، ویدمار | بورکارت، اونیسیوو غایبان دورتموند و ماینتس

دورتموند: رافائل گریرو، متئو موری، یوسوفا موکوکو (مصدوم) – مارسل اشملتسر، دن اکسل زاگادو (ناآمادگی) – توماس مونیه، ارلینگ هالند، مانوئل آکانجی، جیووانی رینا، تورگان هازارد (احتمالی)

ماینتس: آدام سالای، جرمی سن یوسته (مصدوم) – دومینیک کوهر (محروم) – آرون مارتین (ناآمادگی) – الکساندر هک (کرونا) جایگاه دورتموند و ماینتس در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۳ دورتموند ۵ – ۲ ۱۹ ۱۳ ۶ ۱۵ ۹ ماینتس ۳ ۱ ۳ ۷ ۵ ۲ ۱۰ رویارویی های پیشین دورتموند و ماینتس

بهترین بازیکنان دورتموند و ماینتس از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز دورتموند ارلینگ هالند (۸.۵۱) ارلینگ هالند (۷) ارلینگ هالند (۳) ماینتس اندرسون لوکوا (۷.۰۲) مارکوس اینگوارتسن (۲) کریم اونیسیوو (۲) نکات آماری بازی دورتموند و ماینتس دورتموند در هشت دیدار خانگی اخیر خود در بوندسلیگا پیروز شده است. ماینتس در سه بازی اخیر خود در بوندسلیگا پیروز نشده است. دورتموند در چهار تقابل اخیر خود با ماینتس، موفق به کلین شیت نشده است. پیش بینی هواسکورد

منچسترسیتی ۴-۰ برنلی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی دورتموند و ماینتس ارلینگ هالند اخیر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال

به گزارش ورزش‌ سه، حساسیت این مسابقه بر کسی پوشیده نیست و تمام اعضای دو تیم نیز به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاهند. سپاهان برای بازگشت به جمع مدعیان چاره‌ای جز کسب سه امتیاز در این مسابقه ندارد و در سوی مقابل هم سرمه‌ای پوشان سیرجانی برای ادامه روند خوب نیم فصل دوم به کسب امتیاز در اصفهان نیاز دارند. 
فارغ از این‌ها سپاهان برای گرفتن جایگاه تراکتور در رتبه سوم و گل گهر برای گرفتن جایگاه چهارمی سپاهان وارد زمین می‌شوند. 

اما نکته ویژه‌ای که این مسابقه را جالب توجه‌تر می‌کند، نگاه ویژه دو سرمربی سپاهان و گل گهر به بازیکنان جوان است و در طول فصل نیز بارها شاهد حضور چهره‌های جوان و ناشناخته در ترکیب دو تیم شده‌ایم. 

مورایس در لیگ بیست و سوم از بازیکنان نظیر محمد جواد حسین نژاد، اسماعیل قلی‌زاده، علی احمدی، ارشیا سرشوق، علی کمالی، عباس حبیبی و برخی چهره‌های جوان دیگر برای اولین مرتبه در لیگ برتر در ترکیب تیمش استفاده کرده است. در سوی مقابل هم بازیکنان جوانی مثل پوریا لطیفی‌فر، سعید سحرخیزان، امیر اسلام طلب، عباس شرفی، رضا سلطانی و ... فرصت خودنمایی پیدا کرده‌اند. 

احتمالاً تا ساعتی دیگر که دو تیم گل گهر و سپاهان در این مسابقه حساس مقابل هم قرار می‌گیرند برخی از این بازیکنان فرصت بازی پیدا می‌کنند و باید دید این نبرد میان تفکرات مرد یونانی گل‌گهر و مرد پرتغالی سپاهان چطور پیش خواهد رفت و به سود کدام تیم تمام می‌شود. 

البته نکته ویژه این خواهد بود که کدامیک از بازیکنان جوان دو تیم در صورت فرصت پیدا کردن در این مسابقه سرنوشت‌ساز می‌توانند مثمرثمر باشند.

دیگر خبرها

  • نگرانی گواردیولا: الان وقتش نبود هالند!
  • کل‌کل بازیکنان رئال مادرید؛ ام باپه بهتره یا هالند؟ / عکس
  • خلاصه بازی دورتموند ۳-۱ آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • دورتموند برد و به رده چهارم برگشت
  • دورتموند ۳-۱ آینتراخت فرانکفورت؛ مشت زرد
  • پرسپولیس - آلومینیوم؛ دومین رویارویی دو تیم در جام حذفی
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • رویارویی تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال
  • گواردیولا: به‌زودی بازی‌های سختی خواهیم داشت؛ دی بروین و هالند باید به بهترین فرم‌شان برسند