Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، تازه‌ترین آمار‌های بیماری کووید۱۹ در فارس را تا امروز جمعه بیست و سوم مهر ۱۴۰۰ اعلام کرد.

او افزود: از ابتدای شیوع این بیماری یک میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۴۴ تست کرونا شامل یک میلیون و ۳۸۸ هزار و ۴۱۳ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۴۱۵ هزار و ۵۷۶ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی ادامه داد: همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۲۰۲ هزار و ۹۳۱ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد ۴۶ هزار و ۱۹۵ بیمار مثبت شناسایی شده است و در مجموع ۴۶۱ هزار ۷۷۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

او در ادامه با اعلام جان باختن ۱۰ هم استانی دیگر بر اثر این بیماری طی روز گذشته، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری را ۶ هزار و ۸۱۶ نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه ۳۲۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شده اند، افزود: هم اکنون هزار و ۹۱۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های فارس بستری هستند که از این تعداد، ۱۸۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

همتی از مردم استان خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه، مدافعان سلامت را در راه مقابله با بیماری کووید۱۹ و ریشه کنی هرچه زودتر این اپیدمی، همراهی کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد ترس از باختن باعث می‌شود دربی‌ پایتخت خیلی خوب از آب در نیاید. - اخبار ورزشی -

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در یکصدوسومین دربی پایتخت اظهار داشت: من خیلی نتوانستم بازی را ببینم، اما ظاهراً همه از دربی ناراضی بودند و اعتقاد داشتند بازی کیفیت نداشت. دربی‌های ما همیشه همینطور بوده است، چون مربیان‌مان از باختن در این بازی ترس دارند. تماشاگران هم به دربی حساسیت دارند و تیم‌ها دوست ندارند بازنده باشند و همین موضوع باعث می‌شود مربیان با احتیاط تیم‌شان را به زمین بفرستند.

مهدوی: پرسپولیس ترسید و دربی 103 را نبرد/ استقلال به هدفش رسید

«ترس از باختن به بازیکنان هم سرایت می‌کند.»، وی با بیان این جمله افزود: در دربی‌های کشورهای دیگر بازی باکیفیتی می‌بینیم، ولی در ایران شاید از هر پنج دربی یک دربی خوب از آب دربیاید. ما دربی خوب هم داشتیم، ولی شاید از هر چند دربی یک بازی خوب ببینیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه آیا این تساوی به سود استقلال شد یا پرسپولیس، گفت: به نظرم بیشتر به سود سپاهان شد. درست است که سپاهان باخت‌های زیادی داده، ولی هنوز یکی از بخت‌های قهرمانی است. البته تساوی استقلال و پرسپولیس به سود تیم نکونام شد، چون توانست جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

عزیزی در واکنش به برخی انتقادها به سبک بازی شاگردان جواد نکونام تصریح کرد: هر مربی سبکی برای خودش دارد و بحث دربی جداست. دربی‌های تهران معمولاً خوب از آب در نمی‌آید. در این بازی‌ها صحنه حساس و گل کمتر می‌بینیم و بیشتر نتایج صفر - صفر و یک - یک است. هر تیمی نهایت یک شانس گل داشته و بازی با همان گل تمام شده است. دربی ربطی به شکل بازی تیم جواد نکونام ندارد و همیشه این کیفیت را داشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی در ایوانکی
  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی
  • استفاده از آب لوله کشی برای شستشوی بینی شما را می‌کشد
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو در دزفول
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر سقف پیاده رو در دزفول
  • هزار و ۷۰۰ بیمار کلیوی با کمک خیرین از چرخه دیالیز خارج شدند
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه / ۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه/۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج 
  • جان باختن دومین مجروح حادثه انفجار پالایشگاه نفت آفتاب
  • عزیزی: دربی‌های ایران از هر ۵ بازی یکی خوب از آب در می‌آید/ کیفیت دربی ربطی به سبک بازی تیمِ نکونام نداشت