Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@05:44:23 GMT

وزیر سابق صمت مشاور معاون اول رئیس جمهور شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۲۶۱

علیرضا رزم حسینی وزیر سابق صمت دولت دوازدهم، مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور پروژه‌های انتقال آب از دریا شد.

به گزارش مشرق، علیرضا رزم حسینی، وزیر سابق صمت دولت دوازدهم، مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور پروژه‌های انتقال آب از دریا شد.

در این حکم محمد مخبر آمده است: تجربه جهانی و موفق اجرای پروژه‌های بزرگ موید لزوم پیش بینی ساز و کار مناسب و متناسب با آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر به شرایط اقلیمی فعلی و پیش بینی شده آینده و نیاز مبرم کشورمنابع پایدار آبی  و با توجه به اجرای موفقیت آمیز خط انتقال آب از خلیج فارس به مناطق مرکزی کشور و لزوم توسعه خطوط دیگر و بهره مندی هر چه بیشتر دیگر نقاط کشور و با توجه به تایید و تاکید ریاست محترم جمهوری بر این امر و پیش بینی آن در اسناد و قوانین بالادستی و با عنایت به سابقه و تجربه ممتد جنابعالی در ایجاد هم افزایی بین تمامی ارکان کشور بدینوسیله جناب عالی را به سمت مشاور خود در امور پروژه‌های انتقال آب از دریا به نقاط نیازمند کشور، منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود با بهره گیری از تمامی خبرگان و ظرفیت‌های کشور این مأموریت بزرگ را با تمشیت امور شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به نمایندگی از سهامداران بخش دولتی با جدیت دنبال نمائید. بدیهی است در اجرای مأموریت پیش گفته که جزو اولویت‌های دولت سیزدهم می‌باشد تمامی وزارتخانه ها، سازمان‌های مستقل و معاونین رئیس جمهور و شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور نهایت همکاری و معاضدت را با جنابعالی به عمل خواهند آورد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر وزیر سابق صنعت مشاور انتقال آب رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه ها را صادر کرد.

کد خبر 841046 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران