Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که این خبر در فضای فوتبال پیچیده که وزارت ورزش قصد داشته بودجه 28 میلیاردی اختصاص یافته به باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون را به پیشنهاد شهاب عزیزی خادم از طریق سازمان لیگ به حساب پرسپولیس یا کالدرون بریزد، پیمان یوسفی به شکل عجیبی روی خط برنامه زنده ورزش و مردم از روابط عمومی فدراسیون فوتبال پرسید؛ آیا فدراسیون 28 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است؟

فدراسیون و کمک 28 میلیاردی به پرسپولیس؟ کمک 28 میلیاردی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس چیزی فراتر از یک شوخی خنده دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال که تا به امروز در دوره شهاب عزیزی خادم با کمک 60 میلیاردی سازمان برنامه و بودجه روزگارش را سپری کرده و حتی برای هزینه های سفر همراهان تیم ملی فوتسال به لیتوانی از سازمان لیگ قرض گرفته، مگر 28 میلیارد پول دارد که چنین مبلغی به پرسپولیس کمک کند؟

به گزارش طرفداری، به گفته یکی از مدیران ارشد سازمان لیگ، شهاب عزیزی خادم در دیداری که به اتفاق مجید صدری با وزیر ورزش و جوانان داشته، وقتی می بیند حمید سجادی از لحاظ قانونی نمی تواند بودجه اختصاص یافته برای تسویه بدهی پرسپولیس به گابریل کالدرون را به حساب این باشگاه بریزد (چرا که وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پول به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منع شده است) به سجادی پیشنهاد می کند او دستور واریز این مبلغ به حساب سازمان لیگ را بدهد تا سازمان لیگ که یک موسسه خصوصی است و ربطی به دولت ندارد این مبلغ را به پرداخت مطالبات گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس اختصاص بدهد اما حیدر بهاروند از ترس اعتراض سایر تیم های لیگ برتری زیربار اجرای این روند نمی رود و مشاوران حقوقی فدراسیون فوتبال هم شهاب عزیزی خادم را از ورود سازمان بازرسی به این پرونده می ترسانند و پرونده تخلف 28 میلیاردی بسته می شود.

روابط عمومی فدراسیون گزارش طرفداری را تایید کرد

وقتی رسانه طرفداری غروب چهارشنبه گذشته این خبر را منتشر کرد، ساعاتی بعد روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با مجری جدید برنامه شب های فوتبالی که جانشین مجری منتقد این برنامه شده، ضمن تکذیب مبلغ عنوان شده با لبخند، خبر همکاری فدراسیون با وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس را تایید کرد و گفت:

فدراسیون فوتبال در حال بررسی است تا همان طور که روند پرداخت پول را برای استقلال تسهیل کرد برای پرسپولیس هم روند پرداخت پول را تسهیل کند.

همین حرف یعنی خبر اختصاصی رسانه طرفداری مبنی بر همکاری فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون صحت دارد اما در کمال تعجب، جناب پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم، روی خط ارتباط زنده تلفنی این برنامه از حسین شریفی می پرسد؛ آیا کمک 28 میلیاردی فدراسیون به پرسپولیس صحت دارد؟

چرا پیمان یوسفی همکاری را به پرداخت پول تبدیل کرد؟

نمی دانیم پیمان یوسفی چرا اصل سوال را اشتباه پرسید؟ آیا اعضای تحریریه و اتاق فکر برنامه او این سوال را اشتباه به پیمان یوسفی رساندند یا فدراسیون فوتبال از پیمان یوسفی خواست سوال را اینگونه بپرسد تا فدراسیون صورت مساله را پاک کند؟ شاید هم پیمان یوسفی اشتباهی متوجه شده و فکر کرده محور گزارش رسانه طرفداری کمک مالی فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش و پرسپولیس بوده که در این صورت باید از پیمان یوسفی پرسید آیا یک عقل نیمه سلیم هم می پذیرد که فدراسیون توان کمک 28 میلیارد تومانی به باشگاه ها را داشته باشد؟ پیمان یوسفی به عنوان تهیه کننده و برنامه ساز و مجری، در کار خود تخصص دارد و بهتر از ما می داند که سوال باید اینگونه پرسیده می شد؛ آیا همکاری فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس برای انتقال مطالبات گابریل کالدرون صحت دارد؟ جواب این پرسش هم مشخص بود؛ 

بله، فدراسیون در حال بررسی است تا در روند انتقال این پول به پرسپولیس کمک کند، همان طور که قبلا روند پرداخت را از مجاری قانونی برای استقلال تسهیل کرده بود.

پیمان یوسفی و تیم جوان و خوشفکر تحریریه اش را دوست داریم و بدون توجه به شایعه های موجود پیرامون حضور مشاور عالی رییس فدراسیون فوتبال در راس اتاق فکر ورزش و مردم، از پیمان یوسفی تقاضا می کنیم برنامه قدیمی تلویزیون را تبدیل به خانه امن مدیران نقد گریز و منتقد ستیز نکند. پیمان یوسفی یک رسانه ای است و انصاف نیست با طرح اشتباه یک سوال، رسانه ای که صحت گزارش اختصاصی اش تایید شده را مقصر جلوه بدهد.

پی نوشت: این که وزارت ورزش بخواهد در پرداخت مطالبات گابریل کالدرون به پرسپولیس کمک کند، نه سوژه گزارش رسانه طرفداری بود و نه دغدغه این رسانه است. وزارت ورزش به عنوان متولی استقلال و پرسپولیس وظیفه دارد مشکلات این دو باشگاه را حل کند و هیچ منتی هم بر سر سرخابی ها ندارد. آنچه طرفداری نوشت تنها یک گزارش درباره پیشنهاد عزیزی خادم به وزیر ورزش بود که سازمان لیگ راضی به اجرایش نشد چرا که حیدر بهاروند اعتقاد داشت این کار تخلف است.

 

بیشتر بخوانید:

سازمان لیگ زیر بار تخلف 28 میلیاردی نمی رود، عزیزی خادم پشیمان شد

عضو سابق هیات مدیره استقلال: فدراسیون فوتبال هیچ کمکی به ما نکرد

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! حقایق تازه از فاجعه VAR در ایران؛ شرکت هنگ کنگی فاقد استاندارد فیفا است / سند پایان مبارزه کی روش - برانکو؛ رایکوف به پروفسور رسید! / نتایج تیم منتخب قرن (28) پیشنهاد نجومی عربستان برای برگزاری سوپرکاپ ایتالیا با 4 تیم کلوپ: چند ماه پیش مردم از سوپرلیگ انتقاد می کردند و اکنون یک سوپرتیم ایجاد شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرداخت مطالبات گابریل کالدرون فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس شهاب عزیزی خادم پرسپولیس کمک رسانه طرفداری کمک 28 میلیارد وزارت ورزش پیمان یوسفی پرداخت پول سازمان لیگ 28 میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ وزیر: هزار میلیارد برای ورزشگاه آزادی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه مراسم افتتاحیه هتل جدید مرکز ملی فوتبال اینطور حرف هایش را آغاز کرد: توفیق داشتیم امروز در مراسم پروژه هتل فوتبال در مرکز تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردیم. این هتل با ظرفیت ۴۴ نفر به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید. با همکاری و مساعدت شهرداری تهران که خیلی زحمات خوبی کشیدند در شأن و جایگاه تیم‌های ملی ماست که بتوانند بدون دغدغه از این ظرفیت که ایجاد شده استفاده کنند.

هاشمی در بخش دیگری از حرف‌هایش اضافه کرد: در کنار اتاق‌هایی که برای کادرفنی و بازیکنان پیش‌بینی شده، خدمات رفاهی مانند رستوران، آب درمانی و سایر خدمات نیز پیش‌بینی شده است. همچنین کلاس‌های آموزشی که نیاز است مربیان تیم ملی برگزار کنند پیش‌بینی شده و یک مجموعه خیلی مناسب است که به سهم خودم از آقای تاج و همکاران عزیز ایشان، شهردار محترم آقای زاکانی و همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

هاشمی رشد زیرساخت‌های فوتبال را برای پیشرفت فوتبال لازم دانست و عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های فوتبال می‌تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند. یک عددی را بگویم، شاید تا به امروز گفته نشده است. ما در سراسر کشور به جهت همه‌گیر بودن رشته فوتبال در سطح کشور و علاقه‌مندی جوانان نسبت به این رشته، بیشترین هیئت ورزشی در کل کشور بین فدراسیون‌ها متعلق به فدراسیون فوتبال است‌. یک چیزی بالغ بر ۶۹ میلیون متر مربع فضایی است که در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دارد که ۲۰ میلیون متر مربع آن مساحت فضای مفید است که خود بازیکنان از آن استفاده می‌کنند. حدود ۵۲۷۹ زمین فوتبال چمن مصنوعی و طبیعی در اختیار فوتبال کشور است و خدمت‌رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه 44 درصد از اماکن وزارت به فوتبال اختصاص دارد، اضافه کرد: محاسبه کردیم ۴۴ درصد از اماکنی که تحت مالکیت دولت و وزارت ورزش و جوانان است، به فوتبال اختصاص یافته است. به امید خدا با برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون انجام می‌دهد و با تلاش هیئت‌ها در استان‌ها با این زیرساختی که فراهم شده شاهد موفقیت و رشد بیش از پیش فوتبال کشورمان باشیم. 

پس از حرف‌های ابتدایی هاشمی، وزیر ورزش، خبرنگاری از او درباره وضعیت نامناسب ورزشگاه آزادی پرسید. وزیر ورزش در واکنش به این سوال گفت: از زمانی که ما آمدیم ورزشگاه آزادی یک متر خزانه چمن نداشت و الان برابر همان زمین چمن، ما خزانه داریم. شرایط چمن خوب شده اما شاید کافی نباشد. بحث بازسازی ورزشگاه ادامه پیدا می‌کند، دولت مصمم است که بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بازسازی ورزشگاه پیش‌بینی کند که این اقدامات می‌تواند به بازسازی مجموعه کمک کرده و این دغدغه را برطرف کند.
کیومرث هاشمی پس از پاسخ دادن به این سوال با وجود تلاش خبرنگاران برای ادامه مصاحبه از آنها جدا شد.

دیگر خبرها

  • یک اشتباه داور، کل فصل را زیر سوال می‌برد
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس و سپاهان در مسیر پیروزی
  • پربحث‌ترین اخبار ورزش ایمنا در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • وعده بزرگ وزیر: هزار میلیارد برای ورزشگاه آزادی!
  • هتل فوتبال تهران افتتاح شد
  • افتتاح هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال با حضور وزیر ورزش + فیلم و عکس
  • افتتاح هتل جدید فدراسیون فوتبال با حضور وزیر ورزش
  • آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال/ انصراف 3 کاندیدا از ادامه رقابت