Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مشتاق احمد ریگی فرماندار فنوج گفت: طرح برقرسانی از نیمه سال گذشته به بهره برداری رسیده است و با بهرداری از آن افت ولتاژ در بیش از ۵۰ روستا و در مرکز شهر فنوج بطور کلی رفع شده است.

مشتاق احمد ریگی گفت: پس از بهره برداری از پست ۲۳۰ مگاوات فنوج، یک خط ۱۳۲ مگاواتی دیگر به طول ۶۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع افت ولتاژ برق در بخش کتیچ، در کمتر از یک سال بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز شده است که قرار است تا قبل از سال ۱۴۰۰ این پست برق ۱۳۲ مگاواتی نیز به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریگی افزود: در چند سال گذشته سه پروژه بزرگ برق رسانی (پست برق مسکوتان، پست برق فنوج، پست برق کتیچ) اجرا و یا درحال اجراست که میتواند مشکل افت ولتاژ برق مشترکان را در شهرستان فنوج برای همیشه حل‌کند.

همچنین ناصری معاون برق منطقه‌ای استان سیستان و‌بلوچستان گفت: از آنجایی که شهرستان فنوج یکی از قطب‌های معدنی استان است، برای استفاده بیشتراز معادن وشکوفایی ذخایر معدنی در این شهرستان، وجود برق قوی یکی از ممترین ضرروریات است که میتواند اشتغالزایی خوبی بدنبال داشته باشد.

ناصری تاکیدکرد: پست ۱۳۲ کتیچ کمک زیادی به استخراج و فرآوری معدن مس ذرتی (کوه ذرتی) میکند و علاوه بر آن مشکل افت ولتاژ برق بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت را دو بخش کتیچ واقع در شهرستان فنوج و بخش جلگه چاه هاشم واقع در شهرستان همجوار دلگان را حل کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی شرکت توزیع برق افت ولتاژ پست برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد

ایسنا/تهران فرمانده سپاه شهرستان قدس در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه این شهرستان گفت: وقتی دریک مجموعه بزرگ، افراد بزرگ نقش آفرینی کنند آن مجموعه به اوج قله‌ها می‌رسد و به سمت اهداف والا حرکت می‌کند. در تاریخ انقلاب اسلامی، مجموعه‌ها و نهادهایی به وجود آمدند که بسیار موفق و کارآمد بودند، افراد بزرگ و دانشمند در این مجموعه‌ها نقش آفرینی کردند.


سرگرد پاسدار هادی حفیظی در ادامه اظهار کرد: تشکیلات‌ بزرگ و موفق را انسانهای بزرگ و موفق می‌سازند. یکی از همین انسانهای موفق شهدای ما هستند، وقتی سیره عملی شهدای کشورمان را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که در جوانترین سن اقدامات بزرگی انجام داده و تاریخ سازی کرده‌اند. آنها رابطه با خدا را بزرگترین نقطه قوت خود می‌دیدند و همیشه در حال تلاش برای تقویت این ارتباط بودند.
حفیظی خاطر نشان کرد: مهمترین مولفه ای که امروز در سپاه باید به آن توجه کنیم، تمرکز برموضوع معنویت است. وجه تمایز مجموعه سپاه که ممتازش کرده است همین ارتباط با خدا و اخلاص و معنویت بوده، باید از این موضوع صیانت کرد تا این نقطه قوت به نقطه ضعف ما تبدیل نشود. متولی اصلی فضای اعتقادی و معنوی در سپاه همین مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.
حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران در این مراسم تصریح کرد: یکی از واقعیت های مهمی که در جامعه ما است، دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است ولی متاسفانه در سایه تبلیغات سویی که دشمن دارد از این دستاوردها ناآگاهیم.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به مکتبی بودن سپاه گفت: سپاه یکی از نیروهایی است که از دل انقلاب متولد شده و نیرویی مکتبی و معنوی است، اگر امروز مورد حب دوستان و بغض دشمنان قرار می‌گیرد به خاطر همین معنویت است. از مهمترین نهادهایی که متولی بحث معنویت در سپاه بوده، حوزه نمایندگی دفتر ولی فقیه است، این حوزه رسالت های مهمی دارد که یکی از آنها تامین معنویت و بصیرت دینی و صیانت از تفکرات نیروهای سپاه و بسیج است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام حسن علی فاطمی والا به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قدس معارفه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح ستاد استقبال نوروزی اشنویه
  • سطر سطر زندگی با آیه‌ها/اجرای محفل بزرگ قرآنی در سنندج
  • پایداری آب شرب استان بوشهر با اجرای طرح‌های محرومیت زدایی
  • خدمات رسانی ۱۱ کتابخانه عمومی فارس در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • راهنمای کامل خرید ماسفت: هر آنچه که باید بدانید
  • اجرای بزرگ‌ترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • اجرای طرح نوروزی پلیس راه تا ۱۷ فروردین
  • پاکدشت شهر گردشگری در بخش گل و گیاه
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • اتمام آب‌رسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی