Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مشتاق احمد ریگی فرماندار فنوج گفت: طرح برقرسانی از نیمه سال گذشته به بهره برداری رسیده است و با بهرداری از آن افت ولتاژ در بیش از ۵۰ روستا و در مرکز شهر فنوج بطور کلی رفع شده است.

مشتاق احمد ریگی گفت: پس از بهره برداری از پست ۲۳۰ مگاوات فنوج، یک خط ۱۳۲ مگاواتی دیگر به طول ۶۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان برای رفع افت ولتاژ برق در بخش کتیچ، در کمتر از یک سال بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز شده است که قرار است تا قبل از سال ۱۴۰۰ این پست برق ۱۳۲ مگاواتی نیز به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریگی افزود: در چند سال گذشته سه پروژه بزرگ برق رسانی (پست برق مسکوتان، پست برق فنوج، پست برق کتیچ) اجرا و یا درحال اجراست که میتواند مشکل افت ولتاژ برق مشترکان را در شهرستان فنوج برای همیشه حل‌کند.

همچنین ناصری معاون برق منطقه‌ای استان سیستان و‌بلوچستان گفت: از آنجایی که شهرستان فنوج یکی از قطب‌های معدنی استان است، برای استفاده بیشتراز معادن وشکوفایی ذخایر معدنی در این شهرستان، وجود برق قوی یکی از ممترین ضرروریات است که میتواند اشتغالزایی خوبی بدنبال داشته باشد.

ناصری تاکیدکرد: پست ۱۳۲ کتیچ کمک زیادی به استخراج و فرآوری معدن مس ذرتی (کوه ذرتی) میکند و علاوه بر آن مشکل افت ولتاژ برق بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت را دو بخش کتیچ واقع در شهرستان فنوج و بخش جلگه چاه هاشم واقع در شهرستان همجوار دلگان را حل کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی شرکت توزیع برق افت ولتاژ پست برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس زاده با بیان اینکه وظیفه ما توجه بیشتر به مناطق عشایری و روستایی است گفت: دولت هم توجه ویژه‌ای به این دو بخش دارد.
وی با بیان اینکه این فرصت دولت سیزدهم باید به بهترین نحو استفاده شود افزود: در این راستا زیرساخت‌ها باید تقویت شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه عشایر ما به خدمت رسانی بیش از پیش احتیاج دارند گفت: ما استانی هستیم که از مرکز فاصله زیادی داریم و این موضوع سبب خوداتکایی ما به خودمان می‌شود چرا که در برخی موارد امکان کمک رسانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۴ باید برای هر شهرستان یک گریدر تخصیص داده شود، افزود: این موضوع سبب خدمت رسانی راحت‌تر در صورت بروز اتفاق است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین با بیان اینکه در هر شهر و روستا باید با مشخص کردن محل تامین زیرساخت ها، فرهنگ سازی و شفاف سازی پرداخت مالیات نیز انجام شود گفت: این سبب آگاهی مردم درخصوص پرداخت مالیات‌هایی که پرداخت می‌کنند نیز می‌شود.

ابراهیمی مدیرکل امور عشایری استان هم با بیان اینکه دو دستگاه گریدر برای بازگشایی و تسطیح ایل راه‌های عشایری اختصاص یافته گفت:
هزینه تامین این دو گریدر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: به ۳ شهرستان مرزی درمیان، نهبندان و سربیشه یک گریدر و به هر چهار شهرستان استان هم یک گریدر تخصیص می‌یابد.

مدیرکل امور عشایری استان همچنین گفت: ۲ دستگاه گریدر دیگر نیز تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ به مجموع گریدر‌های استان اضافه می‌شود.

وی افزود: ۸ هزار و ۳۰۰ کیلومتر ایل راه ثبت شده در سطح استان وجود دارد که باید سالی دو مرتبه تیغ زده شود.

دیگر خبرها

  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای کشت ۱۰۵ هزار هکتار از طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • زیرساخت‌های اساسی در خراسان جنوبی باید تامین شود