Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@10:07:26 GMT

قیمت جدید تور دبی / ۲۳مهر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۲۹۲

قیمت جدید تور دبی / ۲۳مهر

پربیننده ترین قیمت انواع تویوتا لندکروز (۱۴۰۰/۷/۲۲) قیمت یخچال فریزر سایدبای‌ ساید / ۲۲مهرماه قیمت گوجه ۴ برابر شد پژو پرشیا ۲۸۴ میلیون تومان شد (۱۴۰۰/۷/۲۲) پیگیری حقوق معلمان در مجلس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تور دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان نوروزی مسافران در بیش از ۱۴۰۰ مدرسه و مرکز رفاهی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، عبدالله حبیبی اظهار کرد: طبق دستورالعمل ملی برای اسکان مهمانان نوروزی که سالانه به ادارات کل ابلاغ می‌شود، امسال در استان خوزستان ۴۳ پایگاه اسکان نوروزی فعال شده‌اند.

وی ادامه داد: این ۴۳ پایگاه شامل یک هزار و ۱۴۶ مدرسه و با پوشش ۵ هزار و ۴۹۷ کلاس فعال شده‌اند. عوامل اجرایی در نظر گرفته شده برای خدمات‌رسانی در این پایگاه‌ها نیز شامل یک هزار و ۵۰۰ نیروی اجرایی است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نشانی پایگاه‌ها و مدارس ویژه اسکان مهمانان نوروزی به فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و شهرداری‌ها در استان خوزستان اعلام شده است.

وی افزود: علاوه بر ۴۳ پایگاه اسکان مهمانان نوروزی، ۱۹ مرکز رفاهی نیز در نظر گرفته شده است که یک هزار و ۱۳۸ مهمان را پوشش می‌دهند. علاوه بر این، ۹ مرکز درمانی آموزش و پرورش در استان خوزستان در آماده‌باش برای خدمات‌رسانی هستند.

حبیبی با اشاره به امکانات موجود در مراکز اسکان آموزش و پرورش ادامه داد: فضای پارک ماشین، در نظر گرفتن هزینه مناسب برای اسکان، حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه از امکانات این پایگاه‌ها است. علاوه بر این با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، در برخی ستاد‌های اسکان مهمانان نوروزی، با رستوران‌های منطقه برای پخت وعده افطار با قیمت مناسب‌تر هماهنگ شده است.

وی گفت: پذیرش اسکان مهمانان نوروزی علاوه بر فرهنگیان، برای عموم نیز با تعرفه آزاد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصورِ یکی از خبرنگارانِ سال ۱۳۳۷ درباره‌ی ایرانِ ۱۴۰۰ / چراغ قرمزی که 15 سال طول می کشد
  • تصورِ یکی از خبرنگارانِ سال ۱۳۳۷ درباره‌ی ایرانِ ۱۴۰۰؛ چراغ قرمزی که ۱۵ سال طول می‌کشد
  • بازنشستگان سال ۱۴۰۰ آموزش و پرورش در انتظار پرداخت مابه التفاوت پاداش
  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • صدور حکم رتبه بندی برای ۵۳۶۰ فرهنگی بازنشسته
  • تصورِ یکی از خبرگارانِ سال ۱۳۳۷ درباره‌ی ایرانِ ۱۴۰۰
  • دستگاه‌های قضایی و نظارتی به تفریق بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ ورود کنند
  • آغاز ۱۴۰۰ متر لوله گذاری آب شرب مناطق غربی شهر کامیاران
  • اسکان نوروزی مسافران در بیش از ۱۴۰۰ مدرسه و مرکز رفاهی خوزستان
  • آمادگی بیش از ۱۴۰۰ مدرسه و مرکز رفاهی خوزستان برای اسکان نوروزی