Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:27:27 GMT

تصویری جالب از خانه روستایی بازیگر معروف

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۲۹۵

تصویری جالب از خانه روستایی بازیگر معروف

سید علی صالحی ، بازیگر تلویزیون در استوری خود تصویری جالب از خانه روستاییشان منتشر کرد:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: بازیگر تلویزیون سید علی صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • کشف چهره ۶۰۰ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه