Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون و کمک ۲۸ میلیاردی به پرسپولیس؟ کمک ۲۸ میلیاردی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس چیزی فراتر از یک شوخی خنده دار است. فدراسیون فوتبال که تا به امروز در دوره شهاب عزیزی خادم با کمک ۶۰ میلیاردی سازمان برنامه و بودجه روزگارش را سپری کرده و حتی برای هزینه های سفر همراهان تیم ملی فوتسال به لیتوانی از سازمان لیگ قرض گرفته، مگر ۲۸ میلیارد پول دارد که چنین مبلغی به پرسپولیس کمک کند؟

به گزارش طرفداری، به گفته یکی از مدیران ارشد سازمان لیگ، شهاب عزیزی خادم در دیداری که به اتفاق مجید صدری با وزیر ورزش و جوانان داشته، وقتی می بیند حمید سجادی از لحاظ قانونی نمی تواند بودجه اختصاص یافته برای تسویه بدهی پرسپولیس به گابریل کالدرون را به حساب این باشگاه بریزد (چرا که وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پول به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منع شده است) به سجادی پیشنهاد می کند او دستور واریز این مبلغ به حساب سازمان لیگ را بدهد تا سازمان لیگ که یک موسسه خصوصی است و ربطی به دولت ندارد این مبلغ را به پرداخت مطالبات گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس اختصاص بدهد اما حیدر بهاروند از ترس اعتراض سایر تیم های لیگ برتری زیربار اجرای این روند نمی رود و مشاوران حقوقی فدراسیون فوتبال هم شهاب عزیزی خادم را از ورود سازمان بازرسی به این پرونده می ترسانند و پرونده تخلف ۲۸ میلیاردی بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی فدراسیون گزارش طرفداری را تایید کرد

وقتی رسانه طرفداری غروب چهارشنبه گذشته این خبر را منتشر کرد، ساعاتی بعد روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتگو با مجری جدید برنامه شب های فوتبالی که جانشین مجری منتقد این برنامه شده، ضمن تکذیب مبلغ عنوان شده با لبخند، خبر همکاری فدراسیون با وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس را تایید کرد و گفت:

فدراسیون فوتبال در حال بررسی است تا همان طور که روند پرداخت پول را برای استقلال تسهیل کرد برای پرسپولیس هم روند پرداخت پول را تسهیل کند.

همین حرف یعنی خبر اختصاصی رسانه طرفداری مبنی بر همکاری فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون صحت دارد اما در کمال تعجب، جناب پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم، روی خط ارتباط زنده تلفنی این برنامه از حسین شریفی می پرسد؛ آیا کمک ۲۸ میلیاردی فدراسیون به پرسپولیس صحت دارد؟ چرا پیمان یوسفی همکاری را به پرداخت پول تبدیل کرد؟

نمی دانیم پیمان یوسفی چرا اصل سوال را اشتباه پرسید؟ آیا اعضای تحریریه و اتاق فکر برنامه او این سوال را اشتباه به پیمان یوسفی رساندند یا فدراسیون فوتبال از پیمان یوسفی خواست سوال را اینگونه بپرسد تا فدراسیون صورت مساله را پاک کند؟ شاید هم پیمان یوسفی اشتباهی متوجه شده و فکر کرده محور گزارش رسانه طرفداری کمک مالی فدراسیون فوتبال به وزارت ورزش و پرسپولیس بوده که در این صورت باید از پیمان یوسفی پرسید آیا یک عقل نیمه سلیم هم می پذیرد که فدراسیون توان کمک ۲۸ میلیارد تومانی به باشگاه ها را داشته باشد؟ پیمان یوسفی به عنوان تهیه کننده و برنامه ساز و مجری، در کار خود تخصص دارد و بهتر از ما می داند که سوال باید اینگونه پرسیده می شد؛ آیا همکاری فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس برای انتقال مطالبات گابریل کالدرون صحت دارد؟ جواب این پرسش هم مشخص بود؛ 

بله، فدراسیون در حال بررسی است تا در روند انتقال این پول به پرسپولیس کمک کند، همان طور که قبلا روند پرداخت را از مجاری قانونی برای استقلال تسهیل کرده بود.

پیمان یوسفی و تیم جوان و خوشفکر تحریریه اش را دوست داریم و بدون توجه به شایعه های موجود پیرامون حضور مشاور عالی رییس فدراسیون فوتبال در راس اتاق فکر ورزش و مردم، از پیمان یوسفی تقاضا می کنیم برنامه قدیمی تلویزیون را تبدیل به خانه امن مدیران نقد گریز و منتقد ستیز نکند. پیمان یوسفی یک رسانه ای است و انصاف نیست با طرح اشتباه یک سوال، رسانه ای که صحت گزارش اختصاصی اش تایید شده را مقصر جلوه بدهد.

پی نوشت: این که وزارت ورزش بخواهد در پرداخت مطالبات گابریل کالدرون به پرسپولیس کمک کند، نه سوژه گزارش رسانه طرفداری بود و نه دغدغه این رسانه است. وزارت ورزش به عنوان متولی استقلال و پرسپولیس وظیفه دارد مشکلات این دو باشگاه را حل کند و هیچ منتی هم بر سر سرخابی ها ندارد. آنچه طرفداری نوشت تنها یک گزارش درباره پیشنهاد عزیزی خادم به وزیر ورزش بود که سازمان لیگ راضی به اجرایش نشد چرا که حیدر بهاروند اعتقاد داشت این کار تخلف است.

 

بیشتر بخوانید:

سازمان لیگ زیر بار تخلف ۲۸ میلیاردی نمی رود، عزیزی خادم پشیمان شد

عضو سابق هیات مدیره استقلال: فدراسیون فوتبال هیچ کمکی به ما نکرد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مطالبات گابریل کالدرون باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال رسانه طرفداری وزارت ورزش ۲۸ میلیاردی پیمان یوسفی عزیزی خادم سازمان لیگ پرداخت پول کمک ۲۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • علیرضا دبیر مصاحبه جنجالی‌اش با پیمان یوسفی را فراموش نکرده است | به من قول داده بودند که‌...
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال