Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش‌های تفریغ بودجه، دولت روحانی در هشت سال عملکرد خود ۷۰۵ هزار میلیارد تومان انحراف مالی در اجرای بودجه‌های سالیانه داشته است.

سرویس اقتصاد مشرق- محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی اخیرا پس از انتشار گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۹ از عملکرد خود و همکارانش در سازمان برنامه تشکر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نگاهی به گزارش‌های تفریغ بودجه هشت سال اخیر مبین انحرافات گسترده دولت روحانی در اجرای بودجه‌های سالانه بوده است.

بر اساس گزارش‌های دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹، دولت روحانی مجموعا ۷۰۵ هزار میلیارد تومان در منابع و مصارف بودجه عمومی انحراف داشته است. ۲۵۱ هزار میلیارد تومان از رقم فوق در بخش منابع بودجه عمومی دولت و ۴۵۴ هزار میلیارد تومان هم در بخش مصارف بودجه عمومی دولت در هشت سال اخیر و دوره مدیریت حسن روحانی و محمدباقر نوبخت و سایر ارکان دولت‌های یازدهم و دوازدهم رخ داده است.

با این حجم عظیم تخطی از قوانین بودجه در هشت سال اخیر، مشخص نیست محمدباقر نوبخت به چه چیز افتخار می‌کند و از چه چیزی تقدیر کرده است؟ به عبارتی می‌توان گفت نوبخت و روحانی عملا تصویب بودجه را بی‌اعتبار کرده‌اند.

عملکرد نوبخت در سازمان برنامه در هشت سال اخیر آنقدر فاجعه‌آمیز بوده که حتی یک کارشناس و اقتصاددان اصلاح‌طلب یا رسانه‌های حامی دولت روحانی و جریان اصلاح‌طلب، حاضر به حمایت از عملکرد نوبخت نیستند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تفریغ بودجه محمد باقر نوبخت دولت روحانی اخبار داغ دیوان محاسبات حسن روحانی هزار میلیارد تومان هشت سال اخیر دولت روحانی تفریغ بودجه هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ بخش اول لایحه بودجه به دولت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، قانون بودجه سال 1403 کل کشور (بخش اول) را ابلاغ کرد.

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قرچک توسط استانداری تهران
  • لایحه بودجه ۱۹۰۰ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر
  • ذوق‌زدگی روزنامه دولت از افشای فایل صوتی وزیر خارجه روحانی
  • چرا واقعیت‌نگاری و امیدآفرینی در قاموس غربگرایان نیست؟
  • گزارش تیم اقتصادی از دستاوردهای یک ساله دولت/ رئیسی: وزرا به دستاوردهای فعلی اکتفا نکنند
  • ابلاغ بخش اول لایحه بودجه به دولت
  • پیش بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای حریم تهران در سال ۱۴۰۳
  • واکاوی شکاف درآمد-هزینه دولت
  • ختافه 1-0 ژیرونا؛ خبر خوش برای رئال مادرید و بارسلونا!
  • نرخ دیه سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ افزایش ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومانی دیه ماه‌های عادی و حرام +جدول مقایسه‌ای