Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@07:55:07 GMT

فضاسازی شهری برای کنگره 3535 شهید استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۳۳۹

فضاسازی شهری برای کنگره 3535 شهید استان زنجان

مصطفی دودانگه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اشاره به در پیش بودن کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار کرد:گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است، چرا که یکی از مهمترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین‌انداز باشد، همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تجلیل از مقام والای شهیدان، نشر و توسعه فرهنگ ناب و ارزشمند دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه استکبارستیزی، مصون‌سازی جامعه هدف در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت روحیه انقلابی‌گری و ولایتمداری از اهداف فرهنگی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان می‌باشد، اظهار کرد: در حقیقت دفاع مقدس و این کنگره یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای همه مردم استان است.

 وی با اشاره به اینکه متناسب‌سازی فضای شهر زنجان با عطر و بوی دفاع مقدس و شهدا یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است و اقدامات قابل توجهی برای فضاسازی برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: از هفته‌های گذشته فضای استان با  تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و سیدالشهدای مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است تا بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه و سطح شهر اجرایی شده و اقدامات موثر و قابل توجهی در بخش های تبلیغی و محیطی انجام شود.
 دودانگه بیان داشت: در روزهای گذشته فعالیت‌هایی برای فضاسازی انجام شده ولی به خاطر نزدیک شدن به اجلاسیه نهایی کنگره و اهمیت موضوع شهدا و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان این موضوع توسط تمامی ادارات و سازمان ها و دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها باید با قوت بیشتری ادامه یابد.
دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی ۳٥٣٥ شهید استان زنجان با اشاره به اینکه به لطف خون شهدا انسجام، وحدت و همدلی خاصی برای برگزاری این کنگره به وجود آمده است و هر روز شاهد افزایش این انسجام و همدلی هستیم، افزود: قهرمانان واقعی ما شهدا و ایثارگران هستند و وظیفه ما است با فضاسازی مناسب محیط شهری گوشه‌ای از ایثار آنان را بازگو کنیم.
 دودانگه در پایان به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان اشاره و تصریح کرد: توجه به این مسئله اهمیت بسیاری دارد، زیرا جوانان و آیندگان باید با الگو گرفتن از ایثار بزرگ شهدا و ایثارگران, آینده کشور را بسازند.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: دودانگه سرپرست معاونت فرهنگي هنري سپاه انصارالمهدي عج استان زنجان دفاع مقدس کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نسل جوان فضای فرهنگی استکبارستیزی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

داور نوری در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مولفه امنیت و اقتدار، مهمترین مولفه و زیرساخت لازم برای پیشرفت و توسعه است و شهدای معظم با گذشتن از جان خویش، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین کردند و شرایط پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: تجربه نشان داده است که امنیت نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی، دسیسه‌ها و توطئه‌های معاندین نظام تنها از طریق فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی سربازان نظام اسلامی ختنثی شده است و ایران اسلامی روز به روز قوی تر از گذشته به حیات خود ادامه داده است.

گفتنی است، در هفته برزگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین ستاد استان و رؤسای شهرستانهای تابعه دیدارهای متعددی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام داده‌اند و این دیدارها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیان نور از روش‌های مؤثر تحقق جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است
  • بارگذاری اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال
  • اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال ثبت شد
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگذاری شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگزاری شد
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری