Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:12:09 GMT

ماموریت شبه ملی یحیی و شاگردان در ریاض (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۳۴۸

ماموریت شبه ملی یحیی و شاگردان در ریاض (عکس)

دیدار الهلال و پرسپولیس، تقابل دو قدرت بزرگ فوتبال ایران و عربستان خواهد بود؛ آن هم در شرایطی که تیمهای ملی این دو کشور صدرنشین مقدماتی جام جهانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، عربستان با هروه رنار عملکرد درخشانی در مرحله اول و نهایی مقدماتی جام جهانی داشته و این در حالی است که از آخرین تقابل تیمهای ملی بزرگسالان ایران و عربستان بیش از یک دهه می‌گذرد؛ زمانی که در ریاض تیم ملی به نتیجه تساوی رسید و در تهران این سعودی‌ها بودند که شاگردان علی دایی را از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تمام این سالها که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بود، بسیاری منتظر تقابل ایران و عربستان در مقدماتی جام جهانی یا جام ملتها بودند که اتفاق نیفتاد و این بار هم تیم اسکوچیچ در برابر تیم هروه رنار قرار نگرفت تا دوباره یک مسابقه باشگاهی محل جدال فوتبالی این دو قدرت غرب آسیا باشد.

 

ژاردیم سرمربی حریف، بازی پرسپولیس و الهلال را جدال دو تیم بزرگ قاره خواند و آمارها نیز همین موضوع را نشان می‌دهد؛ به طوری که فوتبال دیتابیس امسال قرمزهای ایران و آبی پوشان عربستان را دو قدرت اصلی منطقه دانست و همچنین در سالهای اخیر هیچ یک از تیمهای غرب نتوانسته‌اند به اندازه این دو تیم به نیمه نهایی ACL برسد.

 

بنابراین در شرایطی که ایران و عربستان با صدرنشینی در مرحله مقدماتی جام جهانی برای یکدیگر قدرتنمایی می‌کنند، دیدار شاگردان گل‌محمدی با تیم الهلال، یک جدال ویژه بین فوتبال ایران و عربستان خواهد بود؛ آن هم در شرایطی که استقلال، فولاد و تراکتور در این فصل لیگ قهرمانان برابر الهلال و النصر مغلوب شدند و حالا یحیی و تیمش فرصت این را خواهند داشت تا با گذر از نمایندگان عربستان در این کشور، دوباره فوتبال ایران را بر بام غرب آسیا قرار بدهند.

 

پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی سرمربی مقدماتی جام جهانی ایران و عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!

الهلال با عبور از رکورد نیوسنت ولز، تاریخ‌سازی کرده و حالا در حال بهبود بخشیدن به رکورد خودش است

طرفداری | الهلال در ادامه روند فوق‌العاده خود در لیگ عربستان، در هفته بیست و چهارم ضمک را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به بیست و نهمین برد متوالی خود دست یافت.

شاگردان ژرژ ژسوس که در ۴۴ بازی اخیر خود طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند، با این پیروزی به بیست و نهمین پیروزی متوالی خود در تمامی رقابت ها دست پیدا کردند.

سالم الدوسری و میشل در این بازی برای الهلال گلزنی کردند تا این تیم با 68 امتیاز و اختلاف 12 امتیازی با النصر، در صدر جدول لیگ عربستان قرار بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در ریاض عربستان+فیلم
  • معرفی تیم داوری بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی
  • قلعه‌نویی ۱۱ بازیکن جدید را به تیم ملی دعوت کرد
  • لیست جدید تیم ملی فوتبال برای ۲ بازی رسمی
  • لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟
  • عربستان به‌دنبال جذب توریست‌های چینی
  • بازگشایی پرونده انتقال مسی به الهلال عربستان
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد