Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@11:31:05 GMT

داعش مسئولیت حمله به مسجد قندهار را بر عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۳۵۰

داعش مسئولیت حمله به مسجد قندهار را بر عهده گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

در جریان حمله به این مسجد شیعیان، ۳۷ نفر شهید و حدود ۷۰ نفر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، وضعیت جسمی شماری از مجروحان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: داعش مسجد قندهار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت یک مسجد در «طولکرم» توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌ها گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در جریان حمله به منطقه عنبتا واقع در شرق طولکرم به سمت یک مسجد تیراندازی کردند.

خبرگزاری رسمی فلسطین روز گذشته نیز اعلام کرد که امام جماعت مسجدی در شهرک قدیمی الخلیل که در گورستان این شهر حضور داشته بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید.

همچنین خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به نابلس درگیری‌های شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته و صدای انفجارهای پی در پی به گوش رسیده است.

این عناصر متجاوز به روستای المدور در جنوب قلقیلیه و منطقه بیت امر در شمال الخلیل و روستای العرقه در غرب شهر جنین نیز حمله کردند.

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون خبر داد.

این وزارت خانه تاکید کرد که شمار شهدای کرانه باختری از آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۴۳۵ نفر رسیده است.

کد خبر 6056880

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در قندهار
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: شورای امنیت به مسئولیت خود در پیشگیری از تداوم جنایات رژیم اسرائیل جامه عمل بپوشانند
  • رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات کشور: داعش انتخابات ایران را به عنوان هدف خودش اعلام کرد و گفت به رأی‌دهنده‌ها و صندوق‌های رأی حمله خواهد کرد/ دشمن دنبال مشارکت تک رقمی بود/ آمار مشارکت 25 میلیون نفری حماسه و جهاد بود
  • معاون وزیر کشور : داعش دستورالعمل داده بود که به رأی‌دهنده‌ها در ایران حمله کنند؛ ما پیش از انتخابات اعلام نکردیم تا مردم نگران نشوند
  • داعش دستورالعمل داده بود که به رأی‌دهنده‌ها در ایران حمله کنند
  • دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند
  • هتک حرمت یک مسجد در «طولکرم» توسط نظامیان صهیونیست
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند | ابوحمزه القاضی کجا اقامت دارد؟
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند