Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@03:14:42 GMT

خسته شدیم از بس لیونل مسی توپ طلا برد!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۳۵۵

خسته شدیم از بس لیونل مسی توپ طلا برد!

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه معتقد است نباید توپ طلای امسال را به لیونل مسی بدهند.
تا چند هفته دیگر برنده جایزه توپ طلای سال 2021 مشخص خواهد شد و به نظر می رسد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از بالاترین بخت برای تصاحب این جایزه برای هفتمین بار برخوردار است. اما برخی گزینه هایی چون جورجینیو، رابرت لواندوفسکی، انگولو کانته یا کریم بنزما را محق تر از مسی برای دریافت این جایزه می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتریس اورا نیز به این روند معترض بوده و معتقد است لیونل مسی در طول سال به جز قهرمانی با تیم ملی آرژانتین قهرمانی در کوپا آمه ریکا دستاورد خاصی نداشته است.


پاتریس اورا در مصاحبه با ESPN گفت: "به نظر من امسال جایزه توپ طلا باید به جورجینیو یا انگولو کانته برسد. من خسته شدم از بس لیونل مسی برنده این جایزه شد. در مورد دستاوردهای این بازیکن در سال جاری به من بگویید. بله، لیونل مسی با لباس تیم ملی آرژانتین قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا را تجربه کرد و تیم خوب است. اما بگویید که او در کل سال در ترکیب بارسلونا چه عملکردی از خود ارائه داد."
همچنین یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ نیز معتقد است توپ طلا امسال باید برنده دیگری داشته باشد. او امروز گفت: "از نظر من رابرت لواندوفسکی شایسته دریافت جایزه توپ طلا است و فکر می کنم آنها باید این جایزه را به لوا بدهند. زیرا در سه سال گذشته رکورد فوق العاده ای نسبت به بازیکنان دیگر داشته است."
251256

کد خبر 1564216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی لیونل مسی توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمی: بازیکنان استقلال واقعا خسته بودند/ به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

بازیکن تیم استقلال گفت: بازیکنان تیم ما واقعا خسته بودند با این حال از جان مایه گذاشتند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم استقلال و هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. روزبه چشمی، بازیکن استقلال در جمع خبرنگاران بیان کرد: به هواداران تبریک می‌گویم. واقعا این دوره سخت بود چون بازی‌های ما نزدیک بود. در فاصله چهار روز، دو بازی در خارج از تهران انجام دادیم. بازی با سپاهان و پرسپولیس هم جان ما را گرفته بود اما بازیکنان ما مردانگی کردند و از جان مایه گذاشتند واقعا دمشان گرم.

او در پاسخ به این پرسش که بعد از مسابقه با سپاهان بازی با کیفیتی از استقلال دیده نشد و علت آن چه چیزی است؟ تاکید کرد: قطعاً نکاتی هست که باید برطرف شود اما از آن از طرف عنوان کردم که بازیکنان خسته بودند. خستگی واقعا تاثیرگذار بود و در این ۳۰ روز شش بازی با همان ۱۱ نفر انجام دادیم. در این بازی واقعا خستگی واضح بود.

چشمی در مورد مشکلات تیم استقلال گفت: مشکلات واقعا کمر ما را خرد کرده است. خستگی جسمی یک طرف و خستگی ذهنی یک مسئله دیگر است.

او در واکنش به دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی برای دیدار با ترکمنستان گفت: تصمیم کادر فنی است و بعد از جام ملت‌های آسیا بررسی کردند و تصمیم گرفتند که نباشم. برای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرند. همیشه به تصمیمات کادر فنی در باشگاه و تیم ملی احترام گذاشته‌ام و باز هم این رویه را ادامه می‌دهم.

چشمی در پاسخ به این پرسش که علت دعوت نشدنش به دلیل مسائل سنی است تصریح کرد: من واقعا سنی ندارم و ۳۰ ساله هستم. انگیزم را از دست نمی‌دهم و حتی یک دوره دو ساله بوده که دعوت نشده‌ام. تلاش کردم و اتفاقات مثبتی را در جام جهانی رقم زدم. قطعا بازی بد داشتم اما صحنه های خوب هم رقم زدم. من به تصمیم و اعتقاد سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی پروین: خط موبایلم را ۷ میلیارد می‌خرند!
  • بابک مرادی: از استقلال خیلی سَرتر بودیم
  • چشمی: بازیکنان استقلال واقعا خسته بودند/ به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم
  • لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟
  • لیونل مسی در خطر از دست دادن بازی‌های ملی ماه مارس
  • مسی دو بازی تیم ملی آرژانتین را از دست داد
  • دیپلمات روس: جهان از زلنسکی خسته شده‌ است
  • حیدری: از کشتی خسته‌ام کردند/ بزرگترین آرزویم فتح اورست بود
  • ببینید/ منشه امیر: اسرائیل خسته و فرسوده شده است
  • بازهم تکرار خواهد شد، وطنی، ساکت، تشویق و اشک (عکس)