Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار یک بمب کنار جاده ای در شمال غرب سوریه جان ۲ نظامی ترکیه را گرفته است و پنج تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، این بمب در مسیر حرکت یک کاروان نظامی ترکیه در ادلب رخ داده است.

این واقعه ساعاتی پس از آن روی می دهد که رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه عصر جمعه درخصوص موضع کشورش در سوریه گفته بود که نبرد ما در سوریه در  آینده به صورت متقاوفت تر ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارتش ترکیه از سال ٢٠١۶ در ۲ عملیات سپر فرات (۳ شهریور ۹۵ تا ۹ فروردین ۹۶) و عملیات شاخه زیتون (۳۰ دی ماه ۹۶ تا ۴ فروردین ۹۷)، چهار هزار کیلومتر از خاک سوریه از جمله عفرین و شهرهای الباب، اعزاز و جرابلس را تصرف کرده است.

از سوی دیگر، آنکارا در ۲۵ مهرماه ۹۸  برای عقب راندن شبه نظامیان کرد موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوری» از مناطق مرزی الرقه والحسکه،  عملیات نظامی موسوم به «چشمه صلح» را در شمال سوریه آغاز کرد که این عملیات یک هفته‌ای، پس از توافق آتش بس میان آنکارا و واشنگتن متوقف شد و ترکیه به شبه نظامیان کُرد پنج روز مهلت داد که تا عمق ۳۲ کیلومتری از مرز ترکیه عقب نشینی کنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از احترام نظامی وزرای دفاع ایران و سوریه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران و سپهبد«محمود عباس» وزیر دفاع سوریه ظهر امروز ۲۶ اسفند دیدار و گفت و گو کردند. در همین راستا، تصاویری از احترام نظامی این مقام بلندپایه نظامی مشاهده می کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884961

دیگر خبرها

  • اذعان صهیونیست‌ها به کشته شدن یک نظامی در حمله به بیمارستان الشفاء
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • شنیده شدن صدای انفجار در دمشق؛پدافند هوایی سوریه واکنش نشان داد
  • انفجار در یک کارخانه در ترکیه با ۸ کشته و زخمی
  • فعال شدن پدافند هوایی سوریه همزمان با صدای انفجار
  • شهادت افسر سوری بر اثر انفجار بمب در «درعا»
  • مکرون: انجام عملیات زمینی مقطعی نظامیان غربی در اوکراین محتمل است
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • تصاویری از احترام نظامی وزرای دفاع ایران و سوریه
  • عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در کرانه باختری