Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تقابل پرسپولیس و الهلال که جنگی تمام عیار در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است، چهره یکی از دو تیم فینالیست منطقه غرب آسیا مشخص می‌شود.

به گزارش برنا؛ فینالیست دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا که با بدشانسی محض از رسیدن به جام و قهرمانی در قاره کهن بازماند، امشب در دیداری مهم و سخت برابر یکی از قوی‌ترین و پرمهره‌ترین تیم‌های غرب آسیا مصاف جانانه‌ای را برگزار می‌کند تا چهره یکی از دو تیم فینالیست منطقه غرب از این دیدار معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی که با مصائب ویژه ای از تهران راهی ریاض شدند با وجود مشکلات اخیر با انرژی و روحیه بالایی برای دیدار مهمی که پیش روی خود دارند، آماده شده اند و مصمم هستند با کسب نتیجه خوب و نمایش فوتبالی ویژه این حریف گردن کلفت و پرمهره را از سد را ه خود بردارند.

اگرچه موضوعاتی از قبیل میزبانی و برخی جنگ های روانی موجود در این دیدار این بازی را به بازی سختی برای پرسپولیسی ها تبدیل کرده اما بدون شک شاگردان یحیی گل محمدی از نظر فنی و انگیزشی از شرایط ایده‌آلی برخوردار هستند و با تکیه بر توان فنی بالا بازیکنان باتجربه و تاثیرگذاری که در اختیار دارند خواب‌های بدی را برای الهلال دیده اند و با وجود این که تعویض سفرشان به ریاض برخی از برنامه های تمرینی شان را تغییر داد اما با روحیه ای بالا آماده هستند که برتری های فنی و فوتبالی خود را به رخ حریف قدرتمندشان بکشند.

پرسپولیس در این دیدار با بهره گیری از ساختار دفاعی قدرتمند در تلاش است نقطه قوت الهلال را خنثی کرده و با دفاعی هوشمندانه و کاملا منسجم اجاره قدرتنمایی را به عناصر تهاجمی این تیم ندهند. این در حالی است که خط میانی برمهره پرسپولیس هم در این دیدار مسئولیت مهمی را پیش روی خود می بیند و در تلاش است با همکاری خوب و اجرای تاکتیک های کادرفنی، اجازه بازی سازی سعودی ها را نداده  و مانع  به زحمت  افتادن مدافعان پرسپولیس شوند.

به نظر می رسد دفاع از دروازه خودی و بسته نگه داشتن دروازه، اولین هدف پرسپولیس در این دیدار باشد که با حضور مدافعان و فاز دفاعی سرخ‌ها تحقق این مسئله دور از دسترس نیست. از سوی دیگر آنالیز الهلالی‌ها در بازی‌های اخیرشان گواه این موضوع است که مدافعان این تیم کند و پر اشتباه و کم دقت هستند و این پاشنه آشیل می‌تواند برای مهاجمان سرعتی، خطرناک و فرصت طلب پرسپولیس اتفاق خوب و جذابی باشد تا با بهره‌گیری از شم گلزنی بالا و قدرت مانوری که در باکس و محوظه جریمه حریف دارند، ضربات جبران ناپذیری را بر در خانه الهلال به این تیم وارد نمایند.

گل محمدی و همکارانش که در این مدت در تلاش بودند فضای روحی و روانی خوبی را برای تیم ایجاد کنند، از نظر فنی هم تیم را به آمادگی و شرایط خوبی رسانده اند. حضور چهره های سرشناس و باتجربه در تمام خطوط سرخ ها این نوید را برای پرسپولیسی ها در پی دارد که بتوانند با وجود سرسخت بودن و قدرت حریف، در این دیدار نتیجه خوبی را کسب کرده و مجوز صعود به فینال غرب آسیا را به دست آورند.

برخی اخبار از این حکایت دارد که الهلالی‌ها برای دیدار برابر پرسپولیس با ترکیب عبدالله المعیوف درون دروازه، محمد البریک، علی هادی آل بلیهی، جان هیون سو و ناصر الدوساری در خط دفاعی، سلمان الفرج، محمد کنو، پریرا در میانه میدان و سالم الدوساری، موسى مارگا و گومیس در خط حمله در زمین حضور پیدا کنند که این ترکیب نشان دهنده این است که الهلالی ها با قدرت تهاجمی بالا برای این دیدار آماده می شوند.

در آن سوی میدان پرسپولیس که بدون برگزاری بازی‌های رسمی و با انجام سه دیدار دوستانه و تدارکاتی برای این دیدار سرنوشت ساز آماده شده که کادر فنی پرسپولیس در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفت که با سیستم و ترکیب خاص و لو نرفتن ترکیب اصلی اش برای این بازی مهیا شود. در این میان پیش بینی می شود پرسپولیس در این دیدار با ترکیب احتمالی حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی برابر حریف قدر خود صف آرایی داشته باشد.

غیر از توان بالای فنی و فوتبالی که همه حریفان پرسپولیس در ایران و آسیا به آن اذعان دارند، همت و غیرت ناب فوتبال ایران که بارها از سوی پرسپولیسی ها به نمایش داده شده می تواند در این بازی هم  تکرار شده و پرسپولیس که حالا به عنوان تنها بازمانده فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا مسوولیت خطیری را برعهده دارد با عبور از سد بلندی به نام الهلال بار دیگر نام و آوازه ایران و پرسپولیس را در قاره کهن برسر زبان ها بیندازد.

دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین  دو تیم پرسپولیس و الهلال قرار است سه شنبه ساعت 21:30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار  شود.

انتهای پیام/ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا آسیا یحیی گل محمدی مشکلات انرژی جنگ بازی گل محمدی پرسپولیس روحی و روانی زمین ایران فوتبال ایران فوتبال لیگ قهرمانان پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی قهرمانی پیروزی الهلال ژاردیم لیگ قهرمانان غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت میان تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان عصر امروز در عشق آباد برگزار خواهد شد. این چهارمین بازی دو تیم در مرحله گروهی پیکارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است.

این بازی‌ها همچنین مرحله مقدماتی برای صعود به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز محسوب می‌شود. ساز و کاری که از دوره سال ۲۰۱۹ ایجاد شد و تیم‌ها در مرحله گروهی به صورت همزمان هم برای راهیابی به جام جهانی و جام ملت‌های آسیا تلاش می‌کردند که البته از دوره ۲۰۲۳ طی کردن مسیر رسیدن به جام ملت‌ها برای تیم‌هایی که رنکینگ بالایی دارند، آسان‌تر شد.

حالا نیز امشب تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مصاف ترکمنستان می‌رود که می‌تواند با پیروزی در این مسابقه و یا حداقل کسب تساوی و عدم شکست ازبکستان مقابل هنگ کنگ، صعود خود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را قطعی کرده و همچنین بلیط حضور در جام ملت‌های آسیا که در سال ۲۰۲۷ و به میزبانی عربستان برگزار می‌شود را رزرو کند.

دیگر خبرها

  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷