Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تازه وارد تیم استقلال درمورد انتخاب این باشگاه تهرانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کوین یامگا پس از پیوستن به استقلال در گفتگو با دوربین این باشگاه اظهار داشت: اولین چیزی که به ذهنم رسید فوق العاده بودن این قرارداد بود چرا که این باشگاه، باشگاه بسیار بزرگی است و بازیکنان ایرانی هم تیمی من خیلی چیزهای خوبی از این تیم به من گفتند و خیلی خوشحالم از اینکه اینجا هستم و حضور در این باشگاه برایم افتخار است و نمی توانم صبر کنم تا اولین بازی‌ام را برای این تیم انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یامگا درباره آشنایی با استقلال همینطور گفت: می‌دانم که اینجا باشگاه بزرگی است و شاید می‌توان گفت که بزرگترین باشگاه در ایران و شاید آسیا و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم.

هدفت در استقلال چیست؟ یامگا در پاسخ به این سوال گفت: هدفم بردن است. می‌دانم که برای چه کاری اینجا هستم و تلاش می‌کنم و هدفم فقط بردن همه بازی هاست و امیدوارم که قهرمانی لیگ را به دست بیاوریم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کوین یامگا استقلال تهران کوین یامگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کار‌های درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند