Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: بعید می‌دانم تیمی جز استقلال، پرسپولیس یا سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد.

احمد جمشیدیان، هافبک اسبق باشگاه استقلال، در خصوص وضعیت فعلی این تیم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با حضور سردار آجرلو حواشی خیلی کمتر شده و تیم با آرامش بیشتری کار خود را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر از حواشی موجود بین کادر فنی و مدیریت خبری نیست. باید امیدوار بود این آرامش ادامه پیدا کند. مهم‌ترین مساله این است که استقلال فصل نقل و انتقالات را از دست داد و آن طور که باید و شاید نتوانست عمل کند هرچند که هنوز هم فرصت وجود دارد.

جمشیدیان در ادامه افزود: مدیریت باید مجموعه مشکلات مانند زمین تمرین، نقل و انتقالات و تقویت تیم را حل کند و اولویت خاصی وجود ندارد هرچند که با حضور یک اسپانسر قوی فشار بیرونی کم و درآمد بیشتر می‌شود. اگر بازیکنان خوبی در تیم باشند اما منابع مالی خوب وجود نداشته باشد نفرات حاشیه ساز می‌شوند، چیزی که استقلال از آن لطمه خورده است.

هم‌تیمی سابق مجیدی عنوان کرد: فرهاد نسبت به سال‌های گذشته تغییرات مثبتی داشته است. او در فصل ابتدایی هجومی بود و ضعف دفاعی داشت. فصل قبل اما در زمینه کارهای دفاعی بهتر بود و این یعنی پیشرفت. باید در انتظار تاثیر پین ماند و البته تغییرات گسترده بازیکنان که از خط دفاع به بعد 70 درصد تیم تغییر کرده است.

جمشیدیان گفت: سال قبل اعتقاد داشتم اگر خط هافبک حفظ شود، خط دفاعی باید تقویت شود. استقلال در خط دفاعی بازیکنان خوبی دارد اما زوج‌سازی در این منطقه وجود نداشت. حالا با توجه به اینکه تغییرات در حمله و هافبک بوده و این بار دفاع حفظ شده می‌توان گفت نقظه ضعف را باید پر شدن جای قایدی و اسماعیلی دانست. در این 2 پست باید بازیکن خارجی جذب شود زیرا نمونه آن‌ها در ایران کم وجود دارد مانند قایدی که اصلا در ایران وجود ندارد و درباره اسماعیلی می‌توان گفت کمتر بازیکنی در ایران توانایی‌ های او را دارد. تیم استقلال می تواند با جذب نفرات مناسب شرایط خود را بهتر کند و امیدوارم این اتفاق در نهایت رخ بدهد.

هافبک اسبق آبی‌ها درباره شانس قهرمانی استقلال و سایر تیم‌ها در لیگ برتر بیست و یکم افزود: بعید می‌دانم تیمی جز استقلال، پرسپولیس یا سپاهان شانس قهرمانی در لیگ را داشته باشد. در جام حذفی ممکن است تیم دیگر موفق شود اما در لیگ خیر. تیم چهارمی که با فاصله نسبت به این 3 تیم می‌‌تواند مدعی باشد، روی کاغذ گل‌گهر است اما اعتقاد دارم جنگ قهرمانی بین استقلال، پرسپویس و سپاهان خواهد بود.

انتهای پیام/ 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال برنا استقلال مشکلات زمین درآمد منابع مالی ایران لیگ برتر پرسپولیس جام حذفی جنگ استقلال احمد جمشیدیان جمشیدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد

رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روز‌ها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد، اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار‌های آتی نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!
  • پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت