Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:46:54 GMT

تست کرونای ستاره کره ای تاتنهام مثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۵۵۰۰

تست کرونای ستاره کره ای تاتنهام مثبت شد

تست کرونای سون هیونگ مین ستاره تاتنهام پس از خروج از ایران و بازگشت به انگلیس، مثبت شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد فیفا دی اخیر به هیچ وجه برای تاتنهام و نونو اسپریتو خوش یمن نبوده است. پس از بازگشت ستاره های این تیم از بازی های ملی، حالا مشخص شده است که دو بازیکن تاتنهام به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نشست خبری امروز نونو اسپریتو بود که این مربی اعلام کرد با مشکلات بزرگی روبرو شده است. با اینکه باشگاه تاتنهام تاکنون هیچ خبری را به صورت رسمی اعلام نکرده، اما رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که تست کرونای 2 بازیکن این تیم مثبت اعلام شده که یکی از آنها سون هیونگ مین است.

 

بازیکنان تاتنهام روز پنج شنبه در کنار یکدیگر تمرینات خود را برگزار کردند تا برای دیدار روز یکشنبه برابر نیوکاسل آماده شوند و در پایان تمرین نیز از آنها تست کووید 19 به عمل آمد که طبق ادعای رسانه ها، تست 2 بازیکن این تیم مثبت شده که یکی از آنها سون هیونگ مین و دومی برایان گیل بازیکن اسپانیایی است. 

 

 

این مسئله باعث شده است تا برنامه های تاتنهام برای دیدار با نیوکاسل به هم بریزد. حالا باید هر دوی سون و گیل به مدت 10 روز راهی قرنطینه شوند و بدین ترتیب علاوه بر دیدار یکشنبه برابر نیوکاسل، مسابقه مقابل ویتس آرنهم در لیگ کنفرانس و جدال با وستهام از هفته نهم لیگ جزیره را از دست می دهند.

 

نکته نگران کننده این است که سون هیونگ مین در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی، 90 دقیقه مقابل ایران بازی کرد و در پایان این مسابقه نیز به مدت چند دقیقه با علیرضا جهانبخش به صحبت پرداخت. اکنون به نظر می رسد که بازیکن ایرانی فاینورد نیز باید تست های مربوطه را انجام دهد تا از وضعیت سلامت خود مطمئن شود. 

 

 

علاوه بر جهانبخش، این مسئله ممکن است سلامتی سایر بازیکنان تیم ملی ایران را نیز تهدید کند چرا که این ستاره کره ای به طور کامل در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت.

کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی سون هیونگ مین تیم ملی کره جنوبی سون هیونگ مین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت