Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مسابقات کشتی لوچو ساحلی اولین دوره المپیاد آبی ساحلی بسیج بابلسر با حضور بازوند فرمانده سپاه بابلسر، ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش وجوانان این شهرستان،و جکعی از مسئولان، در ۳ وزن ۷۵-، ۸۵- و ۸۵+ در پارکینگ صفر ساحلی این شهر برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌های که به شکل جذاب و دیدنی و با حضور تماشاگران برپا شد، ۴۸ کشتی گیر از شهر‌های آمل، بابل، قائمشهر، جویبار، فریدونکنار، هادی شهر و بابلسر  به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در وزن ۷۵- کیلو، رضا آقاجانی از بابلسر، عنوان نخست را تصاحب کرد. امیررضا مهدی پور از بابل نایب قهرمان شد و حمید نعمت پور دیگر شرکت بابلی، سوم شد.

امین شریف پور در وزن ۸۵- کیلو از بابل در جایگاه اول قرار گرفت. عادل رمضانی از جویبار به مقام دوم رسید و علیرضا رسولی از بابل نیز بر سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۸۵+ کیلو، حسن رمضانیان از بابل، عنوان قهرمانی را کسب کرد و علی اصغر علی نسب از بابل و ابوالفضل پوریوسف از بابلسر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را پاسدار حسن شهرستانی بر عهده داشت. شهروز یزدانی دبیر برگزاری رقابت‌ها بود و مسلم محمد نژاد، داوود طاهر نژاد و سید محمدباقر موسوی و اسحاق عباسی سایر اعضای برگزاری مسابقات بودند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات کشتی لوچو المپیاد آبی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رافائل نادال پس از مدت ها دوری از میادین، هفته گذشته در رقابت‌های بارسلون به میدان رفت اما پس از یک پیروزی مقابل فلاویو کوبولی، در دومین دیدار خود برابر الکس دمینار استرالیایی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

نادال اینبار قرار است فردا(چهارشنبه) در جدول مقدماتی رقابت‌های مسترز مادرید در نخستین مصاف خود برابر داروین بلانچ ۱۶ ساله از آمریکا به میدان برود.

بلانچ که در رده ۱۰۲۸ رنکینگ قرار دارد به مصاف رویایی خود با نادال واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود خطاب به دوستانش نوشت: " بچه‌ها من با نادال بازی دارم. باورکردنی نیست."

نادال ۳۷ ساله پیش از آنکه بلانچ متولد شود موفق به فتح ۳ گرنداسلم تنیس شده بود!

این تنیسور آمریکایی با سهمیه وایلد کارت در این رقابت‌ها حاضر شده است.

دیگر خبرها

  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان