Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان آغاز اردوهای تیم ملی روئینگ برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مشخص شد.

خبرگزاری میزان - پس از پایان المپیک و عملکرد قابل قبول قایقرانان ایرانی در این بازی‌ها، فدراسیون قایقرانی برنامه‌ها و مسابقات در ماده‌های مختلف مانند برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور را پیگیری کرد تا باوجود تداوم محدودیت‌های بهداشتی به خاطر بیماری کرونا، وقفه‌ای در روند آماده‌سازی تیم ملی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه مهمترین رویداد پیش‌روی فدراسیون قایقرانی همانند بیشتر فدراسیون‌ها، حضوری درخشان در بازی‌های آسیایی است، اما با اعلام کنفدراسیون قایقرانی آسیا، قرار است رقابت‌های روئینگ آسیا از ۱۵ آذر ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود و مسلماً حضوری درخشان در این رقابت‌ها می‌تواند مقدمه‌ای برای کشب موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو باشد.

از همین رو جلسه کمیته فنی که هفته‌ها برای برگزاری آن بحث بود بالاخره با محوریت رشته روئینگ، ساعت ۱۲ روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و در پایان این جلسه مقرر شد مرحله نخست اردوی تیم ملی روئنیگ به مدت ۸ روز و با حضور ۴۵ قایقران شامل ۲۳ پاروز زن پسر، ۲۲ قایقران دختر و همچنین حضور ۵ مربی از ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شود.

طبق قوانین تیم ایران می‌تواند در ۱۲ ماده مختلف رشته روئینگ نماینده داشته باشد و در صورتی که رکورد‌های قایقرانان در سطح مد نظر کمیته فنی و مربیان تیم ملی باشد؛ تیم قایقرانی ایران با ۱۲ قایق که شامل قایق‌های یک، ۲ و ۴ نفره است راهی تایلند خواهد شد.

همچنین نشست کمیته فنی برای بخش آب‌های آرام نیز ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه برگزار خواهد شد و قرار است اردو‌های آب‌های آرام نیز بلافاصله پس از پایان مرحله مقدماتی اردوی تیم روئینگ آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان برگزاری کمیته فنی قایقرانی/ لزوم آغاز اردو‌های روئینگ در اسرع وقت

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی روئینگ آب‌های آرام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی روئینگ آب های آرام فدراسیون قایقرانی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری

حنانه حاجی پور دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی قهرمانی کانوی دختران کشور در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد و در ۵۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد.

در کانوی ۲۰۰ متر رده سنی جوانان حنانه حاجی‌پور از مازندران با زمان ۱:۰۰.۹۶ دقیقه مقام دوم شد.

دنیا جوکار از البرز با زمان ۵۸:۸۶ ثانیه در این ماده قهرمان شد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۱.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آورد.

حنانه حاجی‌پور در ماده کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان با رکورد ۲:۳۵.۵۲ دقیقه، مدال برنز گرفت.

در این ماده دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۲.۷۹ دقیقه مدال طلا را از آن خود کرد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۳۵.۱۸ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

حنانه حاجی پور از دختران خوش آتیه قایقرانی مازندران و کشور که زیرنظر ایمان پورعزیز در رودخانه بابلرود تمرین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی