Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که منصوریان به تیم نفت آرامش خوبی داده است، گفت: منصوریان حاشیه را دور کرده است و خودش نیز بدون حاشیه کار می کند و این می تواند برای نفت امیدوارکننده باشد.

علی بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه مشکلات تیم نفت آبادان را می دانیم اما منصوریان به این تیم آرامش خوبی داده است و پیرامون این مشکلات مصاحبه نداشته و ناله هم نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ادامه داد: نفت توانسته چند بازیکن جوان و خوب را جذب کند و منصوریان نیز تمام تمرکزش را برای ساختن تیم گذاشته است. امیدوارم کاری که انجام می دهد به خوبی پیش برود و من هم خوشبینم زیرا منصوریان حاشیه را دور کرده است و خودش نیز بدون حاشیه کار می کند و این می تواند برای نفت امیدوارکننده باشد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: همه کسانی که در کادر فنی صنعت نفت آبادان هستند، می خواهند دوباره موفقیت کسب کنند، ضمن این که علیرضا منصوریان با توجه به نوع جدایی اش از آلومینیوم، این موضوع انگیزه خوبی در او برای موفقیت در نفت ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: آبادان شهری است که نمی توان کم کاری کرد؛ من هفت سال بازیکن صنعت نفت آبادان بودم و به نظر من مردم این شهر خوب فوتبال را می دانند و متوجه اند چه کسی کار انجام می دهد و چه کسی جایگاهش آن جا نیست. امیدوارم با جوی که آبادان دارد و قدر کسی را که کار می کند نیز می دانند، همه کمک دهند تا روند تیم خوب باشد و شروع  خوبی در لیگ داشته باشد. من به شخصه امیدوارم.

بختیاری زاده بیان کرد: منصوریان تمام شرایط تیم را می داند و همین یک قدم رو به جلو است. نفت آبادان آخرین تیمی بود که مربی اش را شناخت و اقدام به جذب بازیکن کرد اما کاملا بدون حاشیه پیش رفته است و امیدوارم هواداران تمام این مشکلات را در نظر بگیرند و بدانند که نفت با چه شرایطی پا به مسابقات می گذارد. البته هواداران واقعی نفت، فوتبال را می شناسند و افرادی که برایشان خالصانه کار می کنند را هم درک می کنند.

وی در پایان نیز عنوان کرد: امیدوارم به خاطر شرایط امسال نفت، هواداران کمی صبورتر باشند زیرا این کادر فنی خوب است و منصوریان، خرمگاه، کاظمی و بچاری با تجربه هستند. ان شاءالله امسال فقط از تیم حمایت شود، ضمن این که انگیزه دادن تنها کاری است که هواداران می توانند انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • قیمت روز رابیتس و هر آنچه باید درباره آن بدانیم