Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه فیصل بن فهد در شرایطی برگزار شد که کاروان سرخپوشان به دلیل ناهماهنگی‌های عجیب ۱۵ دقیقه دیر به محل تمرین رسید. 

این موضوع در بدو ورود با اعتراض شدید پیروانی به ناظر بازی همراه شد و نمایندگان پرسپولیس از مسئولان محلی و همینطور AFC خواستند که این مشکلات دیگر تکرار نشود چرا که برنامه زمانی تیم برای تمرین و ریکاوری به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین پیروانی نسبت به ناعدالتی در تقسیم سکوهای ورزشگاه برای بازی فردا اعتراض کرد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است زمانی که عربستان به عنوان میزبان این مرحله انتخاب شد، صعود هیچ تیمی به این مرحله قطعی نشده بود و بنابراین ریاض به عنوان میزبان در بازی‌های متمرکز معرفی شده است.

پس هر دو تیم باید به اندازه برابر از سکوها سهم می‌بردند و حال که پرسپولیس به هر دلیلی نتوانسته به عربستان تماشاگر ببرد، نماینده عربستان نمی‌توانسته تمام ظرفیت ورزشگاه را برای خود کند.

در همین زمینه باشگاه پرسپولیس با یک نامه رسمی نیز نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض خود را به AFC اعلام کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس ریاض باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ریاض عربستان سعودی فوتبال کریم باقری لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی پرونده انتقال مسی به الهلال عربستان

باشگاه الهلال عربستان هنوز امیدوار است که بتواند ستاره ۳۶ ساله آرژانتینی را به خدمت بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همچنان در عرصه رسانه‌ای صحبت‌هایی درباره انتقال احتمالی لیونل مسی، مهاجم کنونی اینتر میامی آمریکا به الهلال عربستان در نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو می‌شود.

غیبت لیونل مسی در دو دیدار دوستانه آرژانتین در آمریکا

بر اساس گزارش اسپورت عربستان؛ رسانه‌های آمریکایی می‌گویند که لیونل مسی از شرایط خود در باشگاه اینتر میامی راضی است اما احساس نمی‌کند این تیم با سطح فنی‌ای که دارد به او انگیزه کافی برای ارائه بازی مدنظرش را بدهد. موضوعی که باعث می‌شود دوباره درهای انتقال لیونل مسی به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان باز شود.

الهلال در نقل‌وانتقالات تابستان 2023 تلاش کرد تا لیونل مسی را پس از جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن به خدمت بگیرد اما ستاره آرژانتینی با تمایل خانواده‌اش، لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی را انتخاب کرد. این در حالی بود که الزعیم (لقب الهلال) هفته‌های متمادی در تلاش بود تا لیونل مسی را از پاریس به ریاض بیاورد.

تیم فوتبال الهلال ریاض که تابستان گذشته نیمار برزیلی را جذب کرده بود هم‌اکنون با 68 امتیاز صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان است و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی ایران برای بازی با ترکمنستان
  • ادامه حواشی ژاوی: اعتراض تا حد اخراج! (عکس)
  • برد آرام و بی‌حاشیه سرخ‌ها در ورزشگاه آزادی
  • لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟
  • بازگشایی پرونده انتقال مسی به الهلال عربستان
  • مرد سال آسیا در عربستان هم اول شد
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲