Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – استقلال در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم یکی از فعال‌ترین تیم ها بود. آبی های پایتخت با نظر فرهاد مجیدی بازیکنان زیادی را به جمع نفرات خود اضافه کردند و همین حالا نیز قرار است دو بازیکن خارجی دیگر به تیم اضافه شوند.

نکته مهم اما درباره استقلال این است که لیست بزرگسالان این باشگاه پر شده و حالا آنها برای خالی کردن آن و دادن سهمیه به بازیکن خارجی مجبور به فسخ قرارداد با برخی نفرات خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط سیداحمد موسوی مدافع راست آبی ها اولین بازیکنی بود که در لیست خروجی استقلال قرار گرفتند. مسئولان باشگاه که به موسوی اعلام کرده‌اند نیازی به او ندارند، البته نمی‌توانند یک طرفه نام او را از لیست تیم خارج کنند اما باید با این بازیکن برای جدایی به توافق برسند.

با جدایی موسوی تصور می‌شد لیست آبی ها برای لیگ بیست و یکم اصلاح خواهد شد اما حالا با شمارش تعداد بازیکنان موجود و احتساب دو بازیکن خارجی دیگری که اضافه می‌شوند استقلال در لیست بزرگسال خود یک بازیکن دیگر اضافه دارد!

لیست بازیکنان بزرگسال استقلال در حال حاضر به این شرح است:

۱-سیدحسین حسینی ۲- رشید مظاهری ۳-وریا غفوری ۴- محمدحسین مرادمند ۵-سیاوش یزدانی ۶- روزبه چشمی ۷- زبیر نیک‌نفس ۸- عارف آقاسی ۹- ابوالفضل جلالی ۱۰-آرش رضاوند ۱۱-ارسلان مطهری ۱۲-آرمان رمضانی ۱۳- امین قاسمی‌نژاد ۱۴- محمدرضا آزادی ۱۵-سعید مهری ۱۶- بابک مرادی ۱۷- کوین یامگا ۱۸-محمد دانشگر ۱۹-مهدی مهدی‌پور.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال چند روز قبل اعلام کرد که ۳ بازیکن خارجی را مد نظر گرفته و آنها قبل از شروع لیگ به ایران سفر می‌کنند. کوین یامگا مدافع راست فرانسوی- کامرونی یکی از این بازیکنان بود که به تهران آمده و به تیم اضافه شده و قرار است دو بازیکن خارجی دیگر هم اضافه شوند.

با حضور دو بازیکن خارجی آن وقت لیست بزرگسال استقلال ۲۱ نفره خواهد شد که طبق قوانین هر تیم لیگ برتری می‌تواند ۲۰ بازیکن بزرگسال داشته باشد. در این شرایط کادرفنی استقلال باید مثل احمد موسوی یک بازیکن دیگر را نیز از لیست خود خارج کند. در این خصوص گمانه زنی های زیادی انجام شده اما گفته می‌شود فرهاد مجیدی قصد دارد از بین بابک مرادی و سعید مهری یکی را به تیم دیگری بفروشد.

استقلال در پست سعید مهدی بازیکنان زیادی در اختیار دارد و از طرفی با اضافه شدن وینگر خارجی بحث خروج نام مرادی از لیست استقلال هم شنیده می‌شود.

در چنین شرایطی کادرفنی استقلال و در راس آن فرهاد مجیدی دچار تردیدهایی شده‌اند. با اینکه قرار بود یک بازیکن خارجی غیر از یامگا تا پایان هفته به ایران بیاید اما این اتفاق نیفتاده است. گفته می‌شود مهاجم خارجی مد نظر مجیدی فعلا با باشگاه توافق نکرده و به همین خاطر هم به ایران نیامده است.

از طرفی به همین خاطر مجیدی و همکارانش فعلا تصمیم خود درباره خروج یک بازیکن از لیست را علنی نکردند. آنها ابتدا منتظر هستند تا بازیکن خارجی مد نظرشان به ایران بیاید و کارش را شروع کند و بعددرباره نفرات داخلی و خروجی دوم تیم تصمیم بگیرند. این در شرایطی است که احمد موسوی هم هنوز به طور کامل برای جدایی با باشگاه توافق نکرده و او حتی در تمرین روز گذشته نیز با لباس شخصی حضور پیدا کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر دو بازیکن خارجی فرهاد مجیدی یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید

گئورگی گولسیانی بعد از طی کردن دوره مصدومیت خود حالا آماده بازگشت به میادین می‌شود. این بازیکن گرجستانی در این فصل به عنوان مهره دفاعی پنج گل زده است.

یکی از نگرانی‌های پرسپولیس در دربی روز چهارشنبه غیبت گئورگی گولسیانی بود.  این مدافع گرجستانی در بازی ذوب آهن مصدوم شد و پس از آن دیدار با نفت و گاز گچساران و فولاد را نیز از دست داد. او با توجه به شرایطش نتوانست در لیست دربی نیز حضور داشته باشد.

با این حال پس از ۳ بازی غیبت، گولسیانی پس از اضافه شدن به تمرینات گروهی تلاش می‌کند به فرم ایده‌آل بازی برسد. به نظر می‌رسد اوسمار از این بازیکن در بازی با پیکان استفاده کند.

 

 

دیگر خبرها

  • بازیکنی که لیست سپاهان را متوازن کرد (عکس)
  • (عکس) استوری خاص اوسمار برای بازیکن شاکی
  • از حذف کاپیتان‌های باتجربه تا وعده برای جوان‌گرایی
  • حاج‌صفی، انصاری‌فرد و چشمی از لیست تیم ملی‌ خط خوردند
  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • ۳+۳ بازیکن مورایس در لیست امیر
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت های آسیا دارد؟
  • لیست جدید تیم ملی چه تفاوتی با جام ملت‌های آسیا دارد؟
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد
  • بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید